Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
bizar eigenlijk , dat een groep enge mannen 24/7 met elkaar in contact staat :???:

maar zonder kunnen we ook niet ;)

*posted from HP Pavilion Entertainment PC *

En ik kom net van t veld af, flinke woei maar toch ff de twinstar gemaidend.
Nu alle FPV eqpmnt overbouwen.

Vanavond ff concert van Iron Maiden....

Send from Pluto by IPhone 10gsi

Mooi Nickos. Dan is die ook klaar.
Ik ga om 16:30 FF een rondje FPV doen. Wind maakt me niet zo veel uit. Ga even een solo vlucht proberen

spannend hoorrrrr.....

Zo nu nog even naar Ijmuiden.

FPV is voor mietjes...

Volgende kist gaat een Funjet Ultra worden met minstens een 5S setup... Minstens.

:lol:

Mooi Nickos. Dan is die ook klaar.
Ik ga om 16:30 FF een rondje FPV doen. Wind maakt me niet zo veel uit. Ga even een solo vlucht proberen

spannend hoorrrrr.....

Zo nu nog even naar Ijmuiden.

Het leven bestaat uit meer dan vliegen hoor.

Sent from the getto in Beverwijk.

FPV is voor mietjes...

Volgende kist gaat een Funjet Ultra worden met minstens een 5S setup... Minstens.
5S is ook voor beginners. 6S is de standaard. Met 8S of meer ben je stoer. :yes: Ik bied alvast ongezien 25 eypo voor de ongebouwde FunJet Ultra. ;)

Ik hoop dan ook dat ze het 2 uur volhouden :D
Elk met een fles zuurstof op de rug. :lol: Als je het mij vraagt, is het gewoon dikke playback. :rolling:

Koi vijvers en Sex, en thuis bezig zijn aan het huis en de tuin. Samen met je wijfie iets doen, op visite gaan bij vrienden, uitgaan, werken, noem maar op.
Vis haal je bij de visboer, niet uit een vijver. Sex heb ik ooit twee keer gedaan, begin ik niet meer aan want we hebben geen slaapkamers meer. Voor bezig zijn aan het huis kun je junkie of snoeksel bellen. Afwassen met vrouwlief is niet leuk, hebben we dan ook een vaatwasser voor. Op visite gaan is ook verdoen van je tijd, kun je beter gaan vliegen. Werken is noodzaak om de dag op een goedkope manier door te komen, een beetje vrije dag is aanmerkelijk duurder. Etc. etc. etc. ;)

Vis haal je bij de visboer, niet uit een vijver. Sex heb ik ooit twee keer gedaan, begin ik niet meer aan want we hebben geen slaapkamers meer. Voor bezig zijn aan het huis kun je junkie of snoeksel bellen. Afwassen met vrouwlief is niet leuk, hebben we dan ook een vaatwasser voor. Op visite gaan is ook verdoen van je tijd, kun je beter gaan vliegen. Werken is noodzaak om de dag op een goedkope manier door te komen, een beetje vrije dag is aanmerkelijk duurder. Etc. etc. etc. ;)

goed beschreven ,op de sex na dan :yes:

Koi vijvers en Sex, en thuis bezig zijn aan het huis en de tuin. Samen met je wijfie iets doen, op visite gaan bij vrienden, uitgaan, werken, noem maar op.
.

aan sex ben ik nog altijd blijven doen :yes: , ook een hobby van me , en het schijnt erg gezond te zijn , staat gelijk aan sporten ,en je hoeft er niet de deur voor uit , want ik heb een lekker vrouwtje thuis :yes: :p

*klaar met werken is , pils opent *

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back