Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die zijn ondertussen toch ook redelijk rollator-ready (RR dat is)Vanavond ff concert van Iron Maiden....
Mooi Nickos. Dan is die ook klaar.
Ik ga om 16:30 FF een rondje FPV doen. Wind maakt me niet zo veel uit. Ga even een solo vlucht proberen
spannend hoorrrrr.....
Zo nu nog even naar Ijmuiden.
Mooi Nickos. Dan is die ook klaar.
Ik ga om 16:30 FF een rondje FPV doen. Wind maakt me niet zo veel uit. Ga even een solo vlucht proberen
spannend hoorrrrr.....
Zo nu nog even naar Ijmuiden.
Die zijn ondertussen toch ook redelijk rollator-ready (RR dat is)
Deze nutteloze post werd u extra gratis aangeboden door Sleur![]()
FPV is voor mietjes...
Volgende kist gaat een Funjet Ultra worden met minstens een 5S setup... Minstens.
:lol:
Het leven bestaat uit meer dan vliegen hoor.
Sent from the getto in Beverwijk.
Mooi, als jij daar niet toe behoort neem ik van jou je FPV spulletjes over![]()
Uit wat dan nog meer ??? :???:
Koi vijvers en Sex, en thuis bezig zijn aan het huis en de tuin. Samen met je wijfie iets doen, op visite gaan bij vrienden, uitgaan, werken, noem maar op.
Sent from the plee terwijl ik zit te schijten.
5S is ook voor beginners. 6S is de standaard. Met 8S of meer ben je stoer.FPV is voor mietjes...
Volgende kist gaat een Funjet Ultra worden met minstens een 5S setup... Minstens.
Elk met een fles zuurstof op de rug. :lol: Als je het mij vraagt, is het gewoon dikke playback. :rolling:Ik hoop dan ook dat ze het 2 uur volhouden![]()
Vis haal je bij de visboer, niet uit een vijver. Sex heb ik ooit twee keer gedaan, begin ik niet meer aan want we hebben geen slaapkamers meer. Voor bezig zijn aan het huis kun je junkie of snoeksel bellen. Afwassen met vrouwlief is niet leuk, hebben we dan ook een vaatwasser voor. Op visite gaan is ook verdoen van je tijd, kun je beter gaan vliegen. Werken is noodzaak om de dag op een goedkope manier door te komen, een beetje vrije dag is aanmerkelijk duurder. Etc. etc. etc.Koi vijvers en Sex, en thuis bezig zijn aan het huis en de tuin. Samen met je wijfie iets doen, op visite gaan bij vrienden, uitgaan, werken, noem maar op.
Vis haal je bij de visboer, niet uit een vijver. Sex heb ik ooit twee keer gedaan, begin ik niet meer aan want we hebben geen slaapkamers meer. Voor bezig zijn aan het huis kun je junkie of snoeksel bellen. Afwassen met vrouwlief is niet leuk, hebben we dan ook een vaatwasser voor. Op visite gaan is ook verdoen van je tijd, kun je beter gaan vliegen. Werken is noodzaak om de dag op een goedkope manier door te komen, een beetje vrije dag is aanmerkelijk duurder. Etc. etc. etc.![]()
Koi vijvers en Sex, en thuis bezig zijn aan het huis en de tuin. Samen met je wijfie iets doen, op visite gaan bij vrienden, uitgaan, werken, noem maar op.
.