Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen all..

Vandaag nog even een dagje rustig aan doen en dan morgen maar weer aan t werk. En dan... weeeeeekend! :)

Van t weekend even flutjetten en easywippen en misschien zelfs even vliegen met de softstift II.
Oh en gelijk even wat brandstof spul uitlaten hehe.

Nu alleen nog stangen van 1000x2mm met aan één kant draadeind M2 zien te vinden. Kennelijk erg lastig, geen enkele hobbyshop heeft ze (voor zover ze die überhaupt gehad hebben). Als ik die heb, kan ik de Monsun en Caravenne afmaken en afraggen.

Zelf tappen?

Iron Maiden was waisted euros ...
Wat een bagger geluid in dat Geilredomme ....
Bah.
Ga ze nog wel eens bezoeken, maar niet meer in gelredome...

Dat soort muziek is altijd shit. Maakt niet uit waar je staat ;)

Goedemorgen all..

Vandaag nog even een dagje rustig aan doen en dan morgen maar weer aan t werk. En dan... weeeeeekend! :)

Van t weekend even flutjetten en easywippen en misschien zelfs even vliegen met de softstift II.
Oh en gelijk even wat brandstof spul uitlaten hehe.

Zelf tappen?

He, een beetje vent gaat gewoon aan het werk. Ik ben ook nog niet 100% (jaja, ik weet het ;)) maar ga wel gewoon werken hoor. Economie moet draaien.

Sleur, zelf tappen een idee?

Anders:
DRAADSTANG 2MM - Schroefdraadstaven - Conrad Electronic

DRAADSTANG 2MM en meer Modelbouw, Hobby van elektronica winkel online!

En anders ophalen bij modelbouw bloemendaal. RVS.

Simprop S103461 RVS Draadeind M2

En anders ophalen bij modelbouw bloemendaal. RVS.

Simprop S103461 RVS Draadeind M2

Wat raad jij nou weer voor prutzooi aan? Wat is dit nou weer:

b_37023.jpg

Nee, daar hebben we de bardienst voor. :yes: :celebrate:

Dat soort muziek is altijd shit. Maakt niet uit waar je staat ;)
Onwaar, smaken verschillen. En ja, dit soort muziek is zeker wel da shit. :thumbsup:

Ik moet ze van minimaal 74cm hebben. De meeste modelbouwdingen zijn 30cm of 50cm. Die van de Conrad had ik al gezien. Alleen hebben ze er maar twee op voorraad. Had al doorgeklikt en toen verscheen de melding dat er minder waren dan de 5 die ik op het lijstje had. Dus 4 geprobeerd, ook niet. Dan 3, ook niet. Bij 2 stuks wel. Da's te weinig voor zowel de Monsun als de Caravenne. :(

Wat raad jij nou weer voor prutzooi aan? Wat is dit nou weer:

b_37023.jpg
Butt plug? :rolling:

Hmmm, dochter wil toch wel een beetje een luxe telefoon, iemand nog een iphone of een Samsung Galaxy in de aanbieding?

Hmmm, dochter wil toch wel een beetje een luxe telefoon, iemand nog een iphone of een Samsung Galaxy in de aanbieding?
Nieuwe HTC Wildfire (~ €185), HTC Wildfire S (~ €259), Samsung Galaxy Mini (~€159), Samsung Galaxy Gio (~ €179), Samsung Galaxy Apollo (~ €189)... Allemaal Android toestellen en met UMTS/Wii. Apps genoeg, ook mobiel data en nog altijd goedkoper dan een afgedankte iPhone 3G/3Gs. :yes:

nog een paar maandjes geduld en er liggen weer een berg afgedankte iphone/galaxy achtige in de kast la ;)

er is weer gemaaid

onze dank is groot :yes: , kan ik netjes landen met de funjet ;)

volgens teletext weinig wind dit weekend , wel weer kans op wat regen , dat dan weer wel .
zondag ff vliegen ,schijnt de beste dag te zijn

Zo, de MX12 is voorzien van een volle accu en de MX16 inmiddels voorzien van een schone volle accu.

Ben d'r klaar voor..

Meenemen gaat:

- Hydrofoampie
- Ex-Burp zwever
- Funjet
- Swift 2
- Ex Jasper 3D kist (mits in auto past)
- Spitfire met 8cc brandstof motor
- Stratos Delta ding met 7,5cc brandstof motor
- Spitfire voor Gorby
- Brio10 voor Gorby

Eens zien of dat allemaal passen gaat.

Nu hopen op een beetje goed weer van t weekend :)

@Sleur: leuke vlieger voor je??

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Nu serieus... ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
De trex 600 heb nu met de 10T pinion 350 rpm minder. vandaar dat ik niet zoveel trekkracht als ik verwacht had kreeg. Denk dat ik hem wel zo laat want ik heb evengoed meer holdingpower als met 10S. En ik trek heel wat ampere minder nu. Alles blijft koeler en ik had in 4 minuut 30 1800mah opgevlogen. ik kan tot 2400 gaan tot ik 80% van mijn 3000mah opgevlogen heb. Dat zijn best lange vliegtijden dus :) 6 minuten moet ik wel redden. + dat mijn vliegstijl niet van het raggen is maar meer smooth.

Zo, de MX12 is voorzien van een volle accu en de MX16 inmiddels voorzien van een schone volle accu.

Ben d'r klaar voor..

Meenemen gaat:

- Hydrofoampie
- Ex-Burp zwever
- Funjet
- Swift 2
- Ex Jasper 3D kist (mits in auto past)
- Spitfire met 8cc brandstof motor
- Stratos Delta ding met 7,5cc brandstof motor
- Spitfire voor Gorby
- Brio10 voor Gorby

Eens zien of dat allemaal passen gaat.

BLUF !! , dat je dat allemaal meeneemt , uiteindelijk kom je gewoon met een verrotte ez achtige aanzetten :yes:

BLUF !! , dat je dat allemaal meeneemt , uiteindelijk kom je gewoon met een verrotte ez achtige aanzetten :yes:

Da's geen bluf hoor.. Zolang het allemaal in de auto past, neem ik het mee :)
Moet dan wel even een 'werper' vinden nog voor de stratos. Misschien dat ik m'n pa vraag mee te komen ook.

En wat betreft die verrotte ez achtige.. dat zal niet gaan. die ligt in de kliko namelijk. Heb alleen nog een nette ez achtige ;)

@Sleur: leuke vlieger voor je??

Nu serieus... ;)

Pffff, ik heb allemaal digitale servo's erin (Graupner DES) en was maar 140 euro aan servo's kwijt. :? Raar volk, die Belgen. :hammer: Wel een leuke en goede vlieger, lekker om meer te raggen en nog makkelijk mee te nemen met 137cm spanwijdte. :D

Die racer is het niet, vind ik geen mooi model. Lijkt wel een Pawnee. :lol: :?

Laatst bewerkt door een moderator:
Siggy;

Kun jij een linkje plaatsen van de balsa funjet achtige waar je het laatst over had?
Lijkt me wel wat die jet:yes:

Piepschuim is leuk maar balsa vind ik beter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back