Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahahaahah ja ja
ja ik wil hem zelf bouwen lijkt me leuk maar kan geen tekening vinden

Indien je een bouwdoos ophaalt welke eerder genoemd is, moet je hem ook nog steeds zelf bouwen hoor :yes:
Als je vanaf tekening begint is het nog meer werk, maar erger, waarschijnlijk ook nog eens veel duurder 8O vergeet niet dat klein materiaal hard oploopt.

Goedemorgen trouwens, wordt eerst maar ff een tuincentrum opzoeken, en dan maar ff verder aan de reparatie van de Stukhoi gaan...

[Nerd 2 Nerd] others please ignore this message

bummer... searching later version now....
[/Nerd 2 Nerd]

17dauw.jpg

Zie zo... Je ruilt wat in.. en je koopt wat...

Zie hieronder mijn aanschaf van vandaag (of eigenlijk een die 3 maanden geleden al gebeurde)..

Ingeruild:
Opel.png

Gekocht!!!!!
Renault.png

sleur : doe jij nog wat met die nog te bouwen somethin extra van jouw ? ik kan een stickervel gebruiken en stabilo (zijn die al wel klaar ? ) , cockpitraam , de huidige die ik heb is zwart gespoten :(.

of ga je die nog zelf bouwen als je met pensioen bent ? ;)
Ter voorbereiding op het zelf volledig gaan bouwen van een 3 meter Monsun vanaf tekening (heb ik liggen als 3 vellen A0 8O), ga ik de SE komende zomer en winter bouwen. Cockpit krijg je natuurlijk niet, die ga ik zelf nodig hebben. :yes: Stabilo is niet veel meer dan losse latjes balsa dus schietje ook niets mee op. Stickervel ga ik ook zelf gebruiken. :yes: Dus helaas.... :(

Vandaag ook een vergaardag, Silly word 29 jaartjes jong :-)
Feestelitaart. :thumbsup: :D

Zie zo... Je ruilt wat in.. en je koopt wat...
Nice ride dude... 8)

*met de ettertjes PSP'en gaat, is leuk* :D :yes: :lol:

Zometeen een hok vol visite, en daar heb ik een hekel aan.
Vanavond lekker rustig, Sil gaat met vriendinnen stappen :-)

Siggy dus lekker modelbouwrommelen :-)

Bij mij vandaag lekker rustig maar vanavond een volle bak. 30 man en dan nog van die 14 jarige vriendinnen van Valerie :hammer:

Boodschapjes gedaan, even wat spulletjes gehaald vom wat mojito's te maken, ook wel lekker.

Ter voorbereiding op het zelf volledig gaan bouwen van een 3 meter Monsun vanaf tekening (heb ik liggen als 3 vellen A0 8O), ga ik de SE komende zomer en winter bouwen. Cockpit krijg je natuurlijk niet, die ga ik zelf nodig hebben. :yes: Stabilo is niet veel meer dan losse latjes balsa dus schietje ook niets mee op. Stickervel ga ik ook zelf gebruiken. :yes: Dus helaas.... :(

klote dat je het zelf gaat gebruiken :mad: ;) , wel leuk als er straks nog een (milieu vriendelijke) se rondvliegt :p

cockpitje is wel via een mal te maken , ik ga eerst een spablauw fles proberen om te toveren .

Jij ook gefeliciteerd ;-)

Enne jupz! Mooi karretje indeed!!! Alleen wel kleiner dan ik dacht :( Binnenkort maar eens wat vliegtuigjes passen :). Eerst een groot dekzeil kopen.. hehe

mooi karretje spijk !, maar idd een stuk minder ruimte , dus niet logisch een kleinere auto aanschaffen , terwijl we straks naar grotere kisten gaan ;)

in bijv een ibiza gaat net een 2 meter kist , in mijn volvo 3 naast elkaar :cool:

wees blij dat het rotweer is , anders zat je nu te flippen dat je niet kon vliegen ;)

zooo, net weer terug van Q met een tas vol zooi :yes: arjan kwam ook nog ff scoren , toen de parkeerwacht uit de lucht kwam vallen ,maar snel weggeraced :yes: scheelt weer 50 E ;)

dat stomme video bewerkings dinges weer retour gebracht , geen zin om in te verdiepen , filmpjes gewoon via moviemaker knutselen , dan maar geen bling bling filmpjes .

*verder knutselen gaat *

Iedereen die gefeliciteerd moet worden van deze kant dus GEFELICITEERD............. wat een feest,

Zo. Gaat weer lekker genieten van de harde wind. Net terug uit Lelystad. De 6S setup kan in de 450 heli.
Ben zeer benieuwd naar Da PoweR.

ander cockpitkapje, verf met een beetje thinner verwijderen? :rolleyes:

dan blijft er weinig over :rolleyes: ;)

net de vleugels v/d SE deels voorzien van nieuw graupner balsa , leuk werk , en weer superstrak , verder alles nalopen wat kwa spantjes ed los is getrild van gevlieg of vervoer of te hard knijpen ;)

gaat best een klusje worden ,hij is momenteel arf zonder folie :eek: :yes:

Ook zojuist de grote delen van de landingspoot constructie weer terugeplaatst. Vreemd genoeg past niet alles meer :confused:

Straks maar hier en daar met een matje weer wat stevigheid inbrengen. Echter weet ik wel dat bij een volgende schade aan het landingsgestel, de vlieger niet meer gerepareerd gaat worden.:nooo:

Eigenlijk is deze reparatie al gekken werk...

eerst maar een drogen laten, en zien hoe ie der dan uitziet..

Ook zojuist de grote delen van de landingspoot constructie weer terugeplaatst. Vreemd genoeg past niet alles meer :confused:

Straks maar hier en daar met een matje weer wat stevigheid inbrengen. Echter weet ik wel dat bij een volgende schade aan het landingsgestel, de vlieger niet meer gerepareerd gaat worden.:nooo:

Eigenlijk is deze reparatie al gekken werk...

eerst maar een drogen laten, en zien hoe ie der dan uitziet..

als jullie er klaar mee zijn , houd ik mij gaarne aanbevolen om de kist over te nemen , heb ik weer wat te knutselen , beetje verstevigen en dan voorzien van brandstof motor , indien mogelijk ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back