Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze dus :wink: Jou link werkt niet, iets met koud en bananen :D

Dinsdag maar even doen dan, hangen we gelijk de Astro Flight er even tussen om de watjes en ampies te meten.
Welke stekkers heb jij?

heb van de week avond dienst, de week daarna kan het wel. ik heb deans, me lipo's zijn 2200mah,35/45c discharge en 4s, wat heb jij voor lijpo's?

2011-06-19140536.jpg

@ ronald r
wat moet ik meenemen dinsdag voor de vleugel
1 de vleugel lijkt mijn logies
2 een plank ??
3 emmer + spons ???
4 nh3
5wat nog meer ??????

@ ronald r
wat moet ik meenemen dinsdag voor de vleugel
1 de vleugel lijkt mijn logies
2 een plank ??
3 emmer + spons ???
4 nh3
5wat nog meer ??????

secondenlijm 8O

in het meest radicale, zullen we de onderindekking gaan verwijderen om de spanning eraf te halen, echter verwacht ik niet dat dit nodig is.

moet wel lukken met de door jou genoemde ingredienten :yes:

mogguh:) ben goed verot vandaag :)

gister was gezellig:thumbsup:

Mezelf wel bij het slopen van de oude stoelen op mijn voorhoofd geslagen met een balkje:hammer: Zitten nu mooie niet gaatjes tussen mijn ogen.

Krisen Sleur leuk dat jullie er waren gister :thumbsup: en bedankt voor de giften namens Patriesje. Wie had nou op de envelope gezet; gefeliciteert met je 21e. ? 26 is ze geworden:)

Ziezo... weer terug uit Den Bosch.. Meegenomen:

1x Extra 300s met Saito 4takt .80
1x Extra 300s zonder motor
1x Rasant met .25 osMAX en 1x servo in de vleugel

Nu eerst even aklimatiseren (lees: tosti eten) en dan spul maar eens grondig onder de loep nemen.

Zijn volgens mij iets kleinere extra's dan die van Gorb.. (Gorb: Wat is de spanwijdte van de jouwe?)

gaat de pc uitdoen, en buiten in de tuin pintjes drinken en dode beesten eten op het feest van paps en mams. :rolling:

Laatst bewerkt:
mogguh:) ben goed verot vandaag :)

gister was gezellig:thumbsup:

Mezelf wel bij het slopen van de oude stoelen op mijn voorhoofd geslagen met een balkje:hammer: Zitten nu mooie niet gaatjes tussen mijn ogen.

Krisen Sleur leuk dat jullie er waren gister :thumbsup: en bedankt voor de giften namens Patriesje. Wie had nou op de envelope gezet; gefeliciteert met je 21e. ? 26 is ze geworden:)
Die sloopactie was mooi man. Nog een beetje een buil vandaag of niet? :hammer: Ik zat vanmiddag lekker in de tuin en werd net na 2 uurtjes wegsukkelen weer wakker. :sleepy: :lol:

zo , junkie ook druk met da folie .

veel werk , maar zit er superstrak op !

we zijn maar druk met die folie allemaal :yes:

spijker koopgraag : felici met je nieuwe berg vlieger ;)

folie1002.jpg

folie1004.jpg

folie1007.jpg

folie1010.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back