Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmmmmmmmmm wil mijn lipootjes laden,geeft ie 4 cellen aan ipv 2 :hammer:snap er geen drol van.Zijn maar twee cellen geeft ie ook aan wil je gaan laden begint ie te piepen.Niet goed zegt ie vervolgens op nieuw zegt ie 3 cellen,en daarna 4 cellen iemand een idee.Wel makkelijk als dat spul uit zichzelf verse cellen aanmaakt maar ik begrijp er geen klote van

moguhhh alle

heej vinni gaat deze vliegert op een lipo of op broken?
gaaf beesje man

Hahahahaa
Er moet een lipo in zitten maar kan hem nog niet vinden
Zit wel een dikke brommer in
En tijdens t laden maakt hij ee hoop herrie

@bym t is idd nog een hypertje
Maar dat komt ook dat hij geen aandacht kreeg en zat de helen dag. In de keuken opgesloten
Maar zie na 1dag al verandering en denk dat t wel goed komt mocht t. Niet goed gaan mag hij terug naar de fokker(heb hem via een fokker gekocht die heeft er voor gezorgd dat hij daar weg ging)
Vindt t wel een leuke uitdaging

Hahahahaa
Er moet een lipo in zitten maar kan hem nog niet vinden
Zit wel een dikke brommer in
En tijdens t laden maakt hij ee hoop herrie

@BYM t is idd nog een hypertje
Maar dat komt ook dat hij geen aandacht kreeg en zat de helen dag. In de keuken opgesloten
Maar zie na 1dag al verandering en denk dat t wel goed komt mocht t. Niet goed gaan mag hij terug naar de fokker(heb hem via een fokker gekocht die heeft er voor gezorgd dat hij daar weg ging)
Vindt t wel een leuke uitdaging

Top man weer een beestje :yes:

Ik ben nu volledig dierloos op een knaagdier na dan, zit te prakkedenken of ik wat ga zoeken binnenkort ...

Opmerkelijk:

(is onlangs overleden begreep ik uit het nieuwsbericht)

Laatst bewerkt door een moderator:
Top man weer een beestje :yes:

Ik ben nu volledig dierloos op een knaagdier na dan, zit te prakkedenken of ik wat ga zoeken binnenkort ...

Opmerkelijk:

(is onlangs overleden begreep ik uit het nieuwsbericht)

weet nog wel een kat die moet verhuisen
is van een kennis die heeft 3 katten maar deze wordt mishandeld door de ander 2
lief beessie maar vraagt veel om aandacht

@ ronald: ik weet niet welk bouwrooster jij hebt maar vanaf 2 juni is de zomerstop ingegaan v.w.b. de bouwdiensten :wink:

Kijk net naar de anemometer op kantoor. Dikke windkracht 4 hier in 0251 op 1780 meter van het veld. :?

Mij een wortel, pakketjes met stangetjes, servo's, wielen en andere goodies afgeleverd. Dus vanavond lekker knutselen aan de Monsun v2 en Caravenne (hehe, eindelijk).

@ ronald: ik weet niet welk bouwrooster jij hebt maar vanaf 2 juni is de zomerstop ingegaan v.w.b. de bouwdiensten :wink:

Ahh, Thanks :thumbsup: (iets met automatisch laten replannen in outlook)

Ik denk dat ik nog een paar oude roosters in bezit heb :oops:

Nog geen zomerstop voor de bardienst? kunnen we nog meer bouwen ;)

yep , bouwen is nog wat we wel kunnen doen :yes:

alleen niet voor je spullen naar Q te pijnakker gaan , want dat filiaal heb ik daarstraks leeg gekocht :yes:

stond ook nog een somethin extra zowel arf als geheel zelf bouwen , ze hebben best veel daar .

weet iemand wat je mankeert als je nergens meer zin an hebt ? in werken al helemaal geen zin hebt , en met vliegers bouwen ook al niet echt , ook geen zin in sex hebt :?:help:

pfff , life suck's ..

yep , bouwen is nog wat we wel kunnen doen :yes:

alleen niet voor je spullen naar Q te pijnakker gaan , want dat filiaal heb ik daarstraks leeg gekocht :yes:

stond ook nog een somethin extra zowel arf als geheel zelf bouwen , ze hebben best veel daar .

weet iemand wat je mankeert als je nergens meer zin an hebt ? in werken al helemaal geen zin hebt , en met vliegers bouwen ook al niet echt , ook geen zin in sex hebt :?:help:

pfff , life suck's ..

Weet wel een remedie
Neem je diablotin mee naar een veld
Stop je leuter er in en wacht op rukwinden
Alle bevredigingen in 1 en de wind is nuttig

aha ! :p super !

ik kan hem altijd een beetje bijsnijden .

hmm, bijsnijden, afsnijden, hoe zat dat ook alweer?

Zo, weer in het land der levenden (na om 06:50 wakker gemaakt te zijn door de twee stuiterballen die hun knutsels presenteerden). En een lekker uitgebreid ontbijtje dat deze keer geregeld was. :thumbsup: Zou best wel vaker vaderdag mogen zijn. :mrgreen:

Voor wat betreft het weer: Watjes!!! :teacher: Er is een bepaalde groep HoogTij-ers die zelfs bij dit weer, met windkracht 5 à 6 en regen, hun Goedesmorgens, alle pappa's gefeliciteerd :yes:

Verder ben ik ook heerlijk verwend, nee niet door vrouwlief :oops: maar door de kids :yes: Mooie versjes en tekeningen met foto's :thumbsup:

Door de kids?! :shock: Pervert! (of een luie vrouw) ;)

Wie heeft er een Turnigy programmeerkaart? Kan diegene hem dinsdag meenemen naar de pub, dan kan ik de motor en regelaar ff op elkaar afstemmen :banana:

Ligt in de auto, neem ik mee dus.

goeie morgen
ziet er goed uit phil
tja je zal altijd wat kleine dingen houden die niet zo strak zijn
maar daar zie je niets van als je met 220km/h voorbij komt:yes:

Met een baby-setupje ga je hooguit 150 hoor :rolling:

Hij heet tommie maar tom is beter op zn plaats hij is vrij groot voor zn ras
Hij is wel verwaardeloosd maar t karakter is goed
Effe een militaire opleiding geven
Dan wordt t weer een schatje

*Ziet de komende tijd diverse kisten tussen de kaken van dat mormel verpulverd worden :mrgreen:*

Weet iemand wat je mankeert als je nergens meer zin an hebt ? in werken al helemaal geen zin hebt , en met vliegers bouwen ook al niet echt , ook geen zin in sex hebt :?:help:

pfff , life suck's ..

Niet moeilijk, heet huwelijk :) (gaat door voor de koelkast)

Ga lekker mijn grote vriend maar weer eens uitlaten na het eten :yes:

DSCF0192.jpg

DSCF0195.jpg

Even kijken hoe de Big Bores zich houden :D

DSCF0194.jpg

DSCF0193.jpg

En de nieuwe bandjes even inwijden

hier vrolijk je me echt mee op !:)

-Wind-erdepressie?

is een optie :)

Weet wel een remedie
Neem je diablotin mee naar een veld
Stop je leuter er in en wacht op rukwinden
Alle bevredigingen in 1 en de wind is nuttig

nee , ook geen zin in sex met een neergestort vliegtuig :)

hmm, bijsnijden, afsnijden, hoe zat dat ook alweer?
)

net zoiets als bijknippen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back