Leuke vliegert vinnihoe heet hij/zij?
Hij heet tommie maar tom is beter op zn plaats hij is vrij groot voor zn ras
Hij is wel verwaardeloosd maar t karakter is goed
Effe een militaire opleiding geven
Dan wordt t weer een schatje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Leuke vliegert vinnihoe heet hij/zij?
moguhhh alle
heej vinni gaat deze vliegert op een lipo of op broken?
gaaf beesje man
Hahahahaa
Er moet een lipo in zitten maar kan hem nog niet vinden
Zit wel een dikke brommer in
En tijdens t laden maakt hij ee hoop herrie
@BYM t is idd nog een hypertje
Maar dat komt ook dat hij geen aandacht kreeg en zat de helen dag. In de keuken opgesloten
Maar zie na 1dag al verandering en denk dat t wel goed komt mocht t. Niet goed gaan mag hij terug naar de fokker(heb hem via een fokker gekocht die heeft er voor gezorgd dat hij daar weg ging)
Vindt t wel een leuke uitdaging
Top man weer een beestje
Ik ben nu volledig dierloos op een knaagdier na dan, zit te prakkedenken of ik wat ga zoeken binnenkort ...
Opmerkelijk:
(is onlangs overleden begreep ik uit het nieuwsbericht)
Goedemorgen Allen
Was ook mijn eerste gedachte... Weekend voorbij wind ook..
Goedemorgen,
Nieuwe week is weer begonnen. Het weer is gelijk een stuk rustiger. Harde wind is gaan liggen. Dat het maar weer snel weekend is.
@ ronald: ik weet niet welk bouwrooster jij hebt maar vanaf 2 juni is de zomerstop ingegaan v.w.b. de bouwdiensten :wink:
weet iemand wat je mankeert als je nergens meer zin an hebt ? in werken al helemaal geen zin hebt , en met vliegers bouwen ook al niet echt , ook geen zin in sex hebt :?:help:
pfff , life suck's ..
yep , bouwen is nog wat we wel kunnen doen
alleen niet voor je spullen naar Q te pijnakker gaan , want dat filiaal heb ik daarstraks leeg gekocht
stond ook nog een somethin extra zowel arf als geheel zelf bouwen , ze hebben best veel daar .
weet iemand wat je mankeert als je nergens meer zin an hebt ? in werken al helemaal geen zin hebt , en met vliegers bouwen ook al niet echt , ook geen zin in sex hebt :?:help:
pfff , life suck's ..
aha !super !
ik kan hem altijd een beetje bijsnijden .
Zo, weer in het land der levenden (na om 06:50 wakker gemaakt te zijn door de twee stuiterballen die hun knutsels presenteerden). En een lekker uitgebreid ontbijtje dat deze keer geregeld was.Zou best wel vaker vaderdag mogen zijn.
Voor wat betreft het weer: Watjes!!! :teacher: Er is een bepaalde groep HoogTij-ers die zelfs bij dit weer, met windkracht 5 à 6 en regen, hun Goedesmorgens, alle pappa's gefeliciteerd
Verder ben ik ook heerlijk verwend, nee niet door vrouwliefmaar door de kids
Mooie versjes en tekeningen met foto's
![]()
Wie heeft er een Turnigy programmeerkaart? Kan diegene hem dinsdag meenemen naar de pub, dan kan ik de motor en regelaar ff op elkaar afstemmen![]()
goeie morgen
ziet er goed uit phil
tja je zal altijd wat kleine dingen houden die niet zo strak zijn
maar daar zie je niets van als je met 220km/h voorbij komt![]()
Hij heet tommie maar tom is beter op zn plaats hij is vrij groot voor zn ras
Hij is wel verwaardeloosd maar t karakter is goed
Effe een militaire opleiding geven
Dan wordt t weer een schatje
Weet iemand wat je mankeert als je nergens meer zin an hebt ? in werken al helemaal geen zin hebt , en met vliegers bouwen ook al niet echt , ook geen zin in sex hebt :?:help:
pfff , life suck's ..
-Wind-erdepressie?
Weet wel een remedie
Neem je diablotin mee naar een veld
Stop je leuter er in en wacht op rukwinden
Alle bevredigingen in 1 en de wind is nuttig
hmm, bijsnijden, afsnijden, hoe zat dat ook alweer?
)
Ga lekker mijn grote vriend maar weer eens uitlaten