Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie grote vliegert, voor weinig:
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Alleen een beetje lullig voor de mensen die er echt mee te maken hebben

Mwah, zolang die mensen er zelf niks tegen hebben, kun je in dit geval het beste voor je zelf spreken, ik heb er geen moeite mee in ieder geval :)

Ja en nee. Als je daar allemaal rekening/medelijden mee moet gaan houden, zou het een heel trieste wereld worden. Zie er de humor van in, niet de donkere kant. :teacher:

Zwarte humor rules :yes:

Meeloper :vamp:

Want?

Grapjes maken over mensen die zijn omgekomen bij een (weetikveelwatvoorongeluk) mag wel?

@Sleur: LML :snipersmile:

Ghehehe :p

Nog een paar plaatjes van de restanten van het de waardeloze noodtoestand... Waren echt de laatste flitsen van de bui die om 01:45 ten einde liep. Daarna weinig geflits meer, alleen heel in de verte. Plaatjes geknipt bij Het Hoge Duin in Wijk aan Zee.

onweer2_28-06-2011.jpg

onweer1_28-06-2011.jpg

Nog een paar plaatjes van de restanten van het de waardeloze noodtoestand... Waren echt de laatste flitsen van de bui die om 01:45 ten einde liep. Daarna weinig geflits meer, alleen heel in de verte. Plaatjes geknipt bij Het Hoge Duin in Wijk aan Zee.

onweer2_28-06-2011.jpg

onweer1_28-06-2011.jpg

gave foto
maar ehh was je de weg kwijt ??
de alkmaarse weg is de andere kan op;)
hahahaha

dat was een FPV momentje :-) extra batt voor storm en anti glitch voor radio inbouwd.

Lekker met je 35 Mhz antenne in de lucht wijst .....

gave foto
maar ehh was je de weg kwijt ??
de alkmaarse weg is de andere kan op;)
hahahaha
Nee hoor, ik vind dit erg leuk om te doen. Je drukt op het knopje en dan maar wachten en wachten en wachten. En dan uiteindelijk hopen dat je camera de goede richting op stond. :? ;) Was het einde van de bui. Gelukkig twee donderwolken bij elkaar. Als de eerste flits boven IJmuiden kwam, volgde zo'n 20 seconden later de flits boven zee. 8O En de camera heeft een stand waarbij je op de knop drukt en de flits 60 seconden de tijd krijgt. Na de flits, stopt de camera automagisch en gaat het beeld verwerken. Door de lange sluitertijd (onzin voor CCD/CMOS maar goed) lijkt het een stuk lichter. Ik heb een foto waarbij het door de enorme flits net buiten beeld lijkt alsof het gewoon dag is. :? Dus voor een lekker onweersbui kun je mij wel wakker maken. Nu was ik nog wakker. ;) :lol:

En verder goede morgen... :zon: Oh nee, het motregenen dus... :(

Vanacht onderweg terug, vlak bij BYM's casa, kreeg ik een enorme flits recht voor me. Was voor een paar miliseconden even verblind. Wat een flits, erg mooi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back