Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteravond heel veel gevlogen op HT 4, samen met Gorby en Arjan.
Gorby wist niet wat hij zag :-)

HUH !!! Siggy, wat ben jij nou aan het doen riep hij luidt :-)
Yep geloof het of niet, maar ik heb siggy als een wilde verslaafde zien vliegen:schrik::yes:Ik heb nog geprobeerd om ze met de spit uit de lucht te knallen,maar toen rees de vraag hoe oud ik was:confused:

Yep geloof het of niet, maar ik heb siggy als een wilde verslaafde zien vliegen:schrik::yes:Ik heb nog geprobeerd om ze met de spit uit de lucht te knallen,maar toen rees de vraag hoe oud ik was:confused:

Pratatatatatat ;-) Net een klein kind die oorlogje liep te spelen :-)

Wel weer vreselijk gelachen, en daar gaat het toch allemaal om ? ;-)

Zo, eerst een dik half uur stil gestaan in Beverzeik. Sluiten ze de tunnel af vanwege een dakknaller, heel de Beverwijkse infrastructuur op zijn gat en alles vast. Gewoon echt een half uur stil gestaan. :evil:

Afijn, eenmaal op het veld lekker gefladderd met de Monsun. Een landing een beetje heftige driepunts versie. Te lage snelheid en hij kwakte gewoon plat op de grond vanaf een meter hoogte. Gelukkig is het elektro, dus gas erop en doorvliegen voor de herkansing. 0,0 schadem gewoon goed gebouwd. :p ;) Was erg gezellig, jammer van al die helikopters. :(

hoe kwam dat ? door de geulen of pilot error ?

mooi filmpie idd , niet zo moeilijk natuurlijk met dat imovie voor zwakzinnige :idea: ;)
.

nope, nick en ik hoorde een rare tik, en paar seconden later lag me hele motor los en moest een noodlanding maken,maar aangezien er geen wind stond en als je te veel up geeft bij de edge,overtrek je hem en als ik dat deed, dan viel die van 5 meter naar benden, dus een noodlanding in de greppel gemaakt.maar helaas was me landings gestel afgebroken.
maar morgen gaan we weer verder bouwen. moet er toch vroeg uit,want de hulp in huis is er morgen om 08:30. dus Nijsie gaat dan lekker met een kop koffie in de tuin bouwen.

Laatst bewerkt:
Zo, eerst een dik half uur stil gestaan in Beverzeik.

Het zijn niet alleen zeikerds daar maar ook een stelletje @#$$%^&*() :snipersmile:

Vandaag op de parallelweg aan het werk geweest , overal omleidingen aangegeven en hekken met (wetsgeldige) borden erop en nog er omheen rijden en gewoon over je werk komen raggen :mad:

Morgen op de Laan der Nederlanden aan de gang , zal mij benieuwen hoe het daar gaat :-?

Het zijn niet alleen zeikerds daar maar ook een stelletje @#$$%^&*() :snipersmile:

Vandaag op de parallelweg aan het werk geweest , overal omleidingen aangegeven en hekken met (wetsgeldige) borden erop en nog er omheen rijden en gewoon over je werk komen raggen :mad:

Morgen op de Laan der Nederlanden aan de gang , zal mij benieuwen hoe het daar gaat :-?

Nou, het lingt inderdaad goed overhoop om op das fiels te komen. maar er zullen vast wel weer mooie asfalt wegen komen:p.want de paralellweg was me toch een crosskuil:P

Het niet hullie schuld. De gemeente knikkert miljoenen over de balk als het gaat om hun nieuwe stadhuis of geld achterover drukken voor eigen gebruik maar investeren in meer wegen ho maar. Nu gebeurt er iets in de tunn en heel Beverwijk kan geen kant meer ol. Zelfs de pliesie stond met toeters en bellen klem tussen het verkeer. :? :lol:

*nog wat werken gaat* :pc:

*niet meer naar de club gaat* :nooo:

*nog even zittend in de tuin een pintje wegwerkt* :celebrate:

Oke,thanks bym,rij morgen wel naar amsterdam.leuk ritje.
;)

misschien heeft Q amsterdam inmiddels nieuwe , maar ik betwijfel of harry dat besteld heeft , ik heb zelfs bij pijnakker de laatste rol weggehaald , en dat is het hoofdfiliaal .

of rob even bellen of hij al nieuwe heeft .

zo , vibrogym staat ook weer klaar ,moest nog wat finetunen .

vrijdag misschien de dikke xtra mee , wil ermee vliegennnn !! maar dan moet er wel een ervaren bigscale vliegenier rondlopen , indien ik niet durf te landen :) maar in het weekend waait het altijd een 4 of een vijfje ,dus dat geeft weer kansen :idea:

zaterdag gezinsdag , zondag weet ik nog niet .

nijsie ; ben jij er vrijdag middag ook bij ? lekkerrr atv vliegeren !! mag je mijn xtra landen , ga ik wel opstijgen en vliegen ;)

2011-07-05224336.jpg

ik ga morgen wel wat winkels bezoeken.

nijsie ; ben jij er vrijdag middag ook bij ? lekkerrr atv vliegeren !! mag je mijn xtra landen , ga ik wel opstijgen en vliegen ;)[/QUOTE]

ik kan tot 14:45 vliegen,daarna moet ik weer richting schiphol om met echte vliegtuigen de spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back