Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben einde van de middag ook op het veld.
Ik zeg ATV vliegen. Probeer er om 15:00
te zijn. Zou dan met Andre de rotzooi op het
veld even weg brengen..
Ik niet. Wordt dan op het veldje in Velsen-Noord. :yes: Heb wel de Bipie mee maar niet mijn laarzen. Dus op het veld gaat het niet worden... :nooo:

Denken jullie nog even aan zondag :wink:
Kom je nu mee... :? Lekker op tijd. :evil: Kan dat niet per email voortaan (of staat het bij de spam :?). :lol: ;)

TOEDELOE !!!!!
*kaarsje aansteekt en vingers kruist*

Goedemorgen enne Burp: Gefeliciteerd inderdaad!!

Vandaag weer lekker training geven. Paar uurtjes uit mn nek lullen en de dag is weer voorbij :lol:

@Sleur; Af en toe de ACH website in de gaten houden, kan geen kwaad. Daarnaast is het hier ook al een paar keer voorbij gekomen.

Ik twijfel nog of ik kom of niet.

Als de baas er ook aan denkt ;)

QUOTE=PH-ILS;1991423]Denken jullie nog even aan zondag :wink:

simulatordag2011.jpg
[/QUOTE]

@Sleur; Af en toe de ACH website in de gaten houden, kan geen kwaad. Daarnaast is het hier ook al een paar keer voorbij gekomen.

Ik twijfel nog of ik kom of niet.

Sleur loopt de boel in de maling te nemen :D

Mocht je niet naar de club komen kom dan wel online a.u.b. Dan kunnen wij weer met z'n allen op de club Spijkeren... net als vorig jaar :thumbsup:

Goedemorgen, gisteren naar Hans Klok geweest in Hoorn.

Hij heeft de halve ochtend ook weggetoverd....gaap...

@Siggy, succes gabber!

Zondag om 15:30 simmen (na werk)

Burp; felici!

Ik ook niet buiten vliegen,geen zin an , bovendien mot ik werken.

Eerst is een mooie pc kopen,vanaf 800e heb je wel wat leuks en ook lekker snel ,dan kan ik eindelijk fatsoenlijk gamen en simmen:p

Tussen de zandlopers door een houten Multiplex Mentor zitten knutselen. Vliegklaargewicht kun je zelf in Phoenix bepalen. :D

phoenix_mentor_wood.jpg

Downloaden kun je hierzo en waar je hem op moet slaan dat had je gisteren kunnen lezen. ;)

Wat zullen we hier nu eens mee gaan doen ?
Geen idee, ze schijnen de laatste week schaars geworden te zijn. Handeltje op Marktplaats beginnen? :? ;) Ik heb een eigen auto die vertrek van de plek waar ik ben op een tijdstip dat het mij uitkomt naar een plek waar ik heen wil en met wat geluk ook nog op de gewenste aankomsttijd. Als je dat ding nodig hebt/wilt gebruiken dan vertrek je hoogst waarschijnlijk vanaf een plek waar je niet bent op een tijdstip dat het niet uitkomt en mag je überhaupt hopen dat je op de gewenste plek aan komt en over het tijdstip durft niemand meer uitspraken te doen. :lol:

Geen idee, ze schijnen de laatste week schaars geworden te zijn. Handeltje op Marktplaats beginnen? :? ;) Ik heb een eigen auto die vertrek van de plek waar ik ben op een tijdstip dat het mij uitkomt naar een plek waar ik heen wil en met wat geluk ook nog op de gewenste aankomsttijd. Als je dat ding nodig hebt/wilt gebruiken dan vertrek je hoogst waarschijnlijk vanaf een plek waar je niet bent op een tijdstip dat het niet uitkomt en mag je überhaupt hopen dat je op de gewenste plek aan komt en over het tijdstip durft niemand meer uitspraken te doen. :lol:

Klinkt als weg-gooien dus :D

En je zit niet naast zo'n onverlaat die zonodig de hele bank in beslag moet nemen :D Tenzij je naar een F3P wedstrijd rijdt :rolleyes:

Ach,

Dacht meer aan de A van !00% Bob.
Hiermee wordt je dan gratis ( in de buurt ) van je huis gereden na een club avond..

Ach,

Dacht meer aan de A van !00% Bob.
Hiermee wordt je dan gratis ( in de buurt ) van je huis gereden na een club avond..
Zoals gezegd, daar vertrekt geen OV vandaan, je moet eerst een eind lopen. En op de tijden dat wij meestal vertrekken, is er helemaal geen OV meer dus moet je naar huis lopen. Gewoon waardeloos, dat hele OV. :yes:

Zo even het statief ophalen voor de camera en kijken of ik het veld 360x180 graden kan fotograferen. Ga een gokje wagen om ons veld ook als scenery te maken in Phoenix. Heb wat tools geritseld waarme het zou moeten lukken. 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back