Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat heeft ie bij Maris al gehaald met die kist,dus dat gaat wel goed komen met die kist.Junkie gaat dus ook voor de two minutes of fame8O
Ik voel me nog steeds 16 dus dat is ook mijn uurloon
Ik moet het meer van mijn bonussen hebben![]()
gave bak junkie
ziet er goed uit
hoor wel als je hem wil instellen /afstellen
Yep 8 uur ,had ik er vandaag twee kunnen kopen.wel gaar dat wel,80 meter schuurplafond is niet fatsoenlijk![]()
Dat heeft ie bij Maris al gehaald met die kist,dus dat gaat wel goed komen met die kist.
Gaaf ding Junkie hoop dat je er veel plezier en vlieguurtjes mee mag maken.![]()
Waar wordt jij dan gaar van,je staat de hele dag te aaien.stucadoors verdienen echt goud geld , hoeven ze alleen maar wat gips op te zetten en een beetje na te aaien![]()
gesponsord door HobbyManiac.Com, Heeft passie voor uw hobby! Ha ha hanu op veronica
butterfly effect
nu op veronica
butterfly effect
zo, ik bedacht mij dat in de vibrogym nog een 8 kanaals ontvanger zat , dus eruit geplukt , en in de extra gezet , nu kan ik idd op 7 en 8 de ontvanger accu's zetten en dat werkt , alleen moet ik hoogte roer servo's op ykabel zetten en de smoke installatie kan ik er net zo goed uithalen , wat een armoede die kanalen, maar ik spaar wel gewicht uit :idea:
dus de kist is bijna ingeregeld .
alleen zitten er al 2 ontvanders in de grote kisten , en de kleinere zijn kaal geplukt , dus nu moet ik wel wachten op het nieuwe veld , of uit nood met de se en madness vliegen![]()
ahh dilema
ik heb medelijden met je![]()
Daar heeft ie hulpjes voor,die rijden er graag over heen(of aan stront rijden)![]()
Ik weet wanneer ik iets moet uitdelen maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar kijk maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar in je postvakals je vanavond heen gaat :rolling:
of ik koop zo'n goedkope spektrum 10 anaals zender :idea:
heb ik futaba en spektrum , dus zit je altijd goed![]()
zo, ik bedacht mij dat in de vibrogym nog een 8 kanaals ontvanger zat , dus eruit geplukt , en in de extra gezet , nu kan ik idd op 7 en 8 de ontvanger accu's zetten en dat werkt , alleen moet ik hoogte roer servo's op ykabel zetten en de smoke installatie kan ik er net zo goed uithalen , wat een armoede die kanalen, maar ik spaar wel gewicht uit :idea:
dus de kist is bijna ingeregeld .
alleen zitten er al 2 ontvanders in de grote kisten , en de kleinere zijn kaal geplukt , dus nu moet ik wel wachten op het nieuwe veld , of uit nood met de se en madness vliegen![]()
@ junkie
mooie vliegert man ik wil wel ruilen voor mijn zupper mooie calmato
3e eigenaar en heb altijd binnen gestaan![]()