Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat betreft de schoonmoederbox, no problemo. Mocht het onverhoopt toch nodig zijn... ;)

En de Silemt Mite durf ik niets te beloven. Plakken en fröbelen gaat even niets worden. Zelfs typen gaat ruk als je driedubbel ziet. :? :puppydogeyes: Prutje van de dokter is ook geen verbetering, jeukt als de teringbibber en nu zit mijn ook echt dicht.

kijk maar of het lukt , laat eerst je oog maar genezen , hoe is het nou gekomen ? door glas ?

ik neem anders de aito mee of de clik , maar de mite is veel leuker :p

zo , weer mezelf flink gaar gewerkt ,lipo is ff leeg , nu ff opladen met een bakkie pleur :idea:

Had morgen moeten werken,maar de hoofdwaterleiding was gespsrongen en nog wat narigheid.Dus dat wordt na de fartkanzie.Nu dus lekker vakantie en neemt een pils,straks na het eten nog even met de savage klieren en morgen weer sirieus doen met koffers pakken enzo.Wat een heerlijk weer hier in Holland

En dan durven ze ook nog meer geld te gaan vragen voor een data abonnement :cool:

Of ze proberen nu nog veel abonnementen af te sluiten of ze prijzen zichzelf straks uit de markt.

Jammer dat ze wel het beste bereik hebben als het werkt :p ;)

Altijd leuk, landelijke storing aan het data netwerk bij KPN. :? Gaat mijn pauze (en vliegeren) :evil:

KPN mag wel de beste dekking hebben (op telefonie, voor data is Vodafone beter) maar een beetje knap data er overheen stuiteren is een tweede. Dat laat bij alle providers nog wel eens te wensen over. Wel een indicatie van 3G/UMTS/HSDPA/EDGE maar 0,0 data verwerken. Uiteindelijk zijn alle telco's naaiers waar je geen medelijden mee hoeft te hebben. :yes: Een boete van 3 ton is een paar procent vsn wat het opgeleverd heeft aan inkomsten. :?

zo , ff het vuil buiten gezet :)

ruimt weer lekker op

vuil002.jpg

Had morgen moeten werken,maar de hoofdwaterleiding was gespsrongen en nog wat narigheid.Dus dat wordt na de fartkanzie.Nu dus lekker vakantie en neemt een pils,straks na het eten nog even met de savage klieren en morgen weer sirieus doen met koffers pakken enzo.Wat een heerlijk weer hier in Holland

nope , de komende 6 dagen is het nog zeuren en wisselvallig , uiteraard het weekend ook weer slecht ,vooral zondag :mad:

dus ik werk nog even door tot het zonnetje komt , ik ga door tot woensdag , dan maar even zien hoe het weer is , anders ros ik toch ff door naar italie :idea:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back