marcelsiggery
Forum veteraan
Morgen lekker naar zwitserland minimag mee.Tot over 1,5 week![]()
Veel plezier Kris.....En hou de Minimag heel ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
goeie verkansie kris , enjoy!!!
goed bezig , niet alles scheef lijmen he , met dat ene oogje :idea:
Gaat er morgen nou nog ATV gevlogen worden ? , of moeten we allemaal zo nodig naar de baas toe ? , tja , het is maar wat je leuker vind![]()
Nee, dat gaat wel goed. Hij is netjes groen met oranje.goed bezig , niet alles scheef lijmen he , met dat ene oogje :idea:![]()
Kijk, kinderen (en hun juf) kunnen best creatief zijn. Zoek kleine Sleur... :rolling:
Maar dan wel na 17.00 uur ;-)
Nee, dat gaat wel goed. Hij is netjes groen met oranje.
![]()
Canopy wordt ook hetzelfde. Meer kleuren heb ik niet.jij bent vast kleurenblind geworden van die oogdruppels
prima kleurtje hoor , wel de canopy een gaaf kleurtje geven .![]()
Nou even lekker zeiken dan 1ste filmpje is wel aardig,maar waarom krijg ik zwart beeld op 1,11 en daarna niks meer terwijl het filmpje 1,55 duurtEn deze is helemaal leuk. Gummen en stoppies. 8O
Dus eerst de bron raadplegen alvorens te klagen.Je bent gewoon jaloers dat je niet zulke mooie spulen hebt.
:rolling:
![]()
Canopy wordt ook hetzelfde. Meer kleuren heb ik niet.![]()
![]()
Je probeert mijn tablet te bellen. Is niet echt handig want dat werkt alleen met een extra oortelefoontje en die heb ik niet thuis.En neem je telefoon even op alstublieft
Stuurlastig? Ze sturen wel lastig ja, omdat ze door de korte vleugeltjes en enorme rolroeren heel snel kunnen rollen. 8) En ook het enorme hoogteroer maakt het een waar stuurfeest.Als je naar filmpjes kijkt van de silent mite, vind ik ze nogal stuurlastig.
Hebben die een te lichte motor? of ballasten?
Wel een heel leuke vliegert. Vooral die mooie kleurtjes...
En gesprokenJe probeert mijn tablet te bellen. Is niet echt handig want dat werkt alleen met een extra oortelefoontje en die heb ik niet thuis.Ik had je teruggebeld met mijn hanteerbaarderdere telefoon maar kreeg je praatpost. :?
*nogmaals belt*![]()
best leuk gedaan ! alleen kunnen die kinderen niet zo goed playbacken
snipperdagen en of een paar uurtjes eerder vrij is not done bij je nieuwe baasje
ik zou het niet kunnen in zo'n strak regime fungeren , en van die lange dagen moeten maken .
ik werk gemiddeld 7,5 uur per dag ,incl een halfuurtje pauze , maar wel doorbuffelen , daarom ben ik altijd gaar .![]()
Niet zo piepen Junkie.
Zoals jij werkt hou ik het wel 15 uur per dag vol, weekje ruilen jankerd ?![]()
;-)
Spikkel is zeker op verkansie?hier ! een koopje , lekker raggen ! http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-vliegtuigen/140567-harvard-at6-met-motor.html
Spikkel is zeker op verkansie?Leuk FunFly vliegertje.
![]()