Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt niemand die wat leuks te ruil heeft voor deze scooter? (of misschien interesse heeft?)
Vind het zo zonde om hem via MP te koop te moeten zetten. Doe er liever een bekende een plezier mee.. :)

Incl. koffer jawel :yes:
Yamaha_Neos_01.jpg

Oh en zoals je ziet Phils, hij is geschouwd :mrgreen:
Yamaha_Neos_02.jpg

Heerlijk dagje 3DMasters gedaan vandaag, mijn kopf is verbrand :yes: Vette heli's gezien met nog meer vette moves :thumbsup: Ook een paar mooie crashes gezien waaronder ook een commerciële heli van € 200.000 8O Heckrotor vloog eraf en daarna een harde confrontatie met de grond. Zag er spectaculair uit maar wel zonde :yes:
Daarna lekker saté wezen vreten en nu weer thuis... kwam een hoop rotweer aan dus vanacht niet in het tentje maar gewoon thuis in mijn eigen bedje, kan ik het gezellig maken met vrouwtje :banana:

Ik heb geen filmpjes gemaakt :nooo: wel een paar foto's

Heel wat moois daar te zien
2011-07-23143029.jpg

Man zonder hoofd?
2011-07-23173144.jpg

De site
2011-07-23182032.jpg

net mijn oom gebeld die in zijn huis in frankrijk zit (midden frankrijk ),
gewoon slecht weer en regen tot aan nice , vlak bij mijn zus :eek: en dat gaat nog wel ff door .

dus burp , dat word doorrijden tot spanje , dan heb je het volle zonnetje en 30 graden ;)

*aan de extra knutselt*

ps ; drukjes hier .

en ps ; amy winehouse ist dood , zonde !

Het lijkt ook Spanje te gaan worden maar Italie iss ook nog mogelijk. Kijk wel of ik door de coentunnel of de zeeburgertunnel ga. In ieder niet via Parijs morgen :nooo:

Echt niemand die wat leuks te ruil heeft voor deze scooter? (of misschien interesse heeft?)
Vind het zo zonde om hem via MP te koop te moeten zetten. Doe er liever een bekende een plezier mee.. :)

Jawel, maar je bent kieskeurig en wil niet datgene wat ik te ruil aanboodt :)
Buurman is al voorzien inmiddels.

Zo, dat was een hoop water en beste woei tot nu toe. :? Goed besluit om niet te overnachten in een tentje. En dat Kletsnat in Pampa zal ook geen succes zijn vandaag.

Ik ga maar wat verder knutselen aan de Mietjes. Nog wat verf erop sproeien, vleugel monteren, cockpit dichtplakken en dan weer een nachtje wachten. Morgen cockpitjes sproeien, wat besturing erin maken en dan dinsdag/woensdag de laatste dingetjes.

Het lijkt ook Spanje te gaan worden maar Italie iss ook nog mogelijk. Kijk wel of ik door de coentunnel of de zeeburgertunnel ga. In ieder niet via Parijs morgen :nooo:

waarom niet via parijs ? , gaan de fransen dan los ?

italie aan de kust , daar is het wel prima hoor ! , ga eens naar de bloemen rivera , super mooi gebied en altijd mooi weer !

Zo, dat was een hoop water en beste woei tot nu toe. :? Goed besluit om niet te overnachten in een tentje. En dat Kletsnat in Pampa zal ook geen succes zijn vandaag.

Ik ga maar wat verder knutselen aan de Mietjes. Nog wat verf erop sproeien, vleugel monteren, cockpit dichtplakken en dan weer een nachtje wachten. Morgen cockpitjes sproeien, wat besturing erin maken en dan dinsdag/woensdag de laatste dingetjes.

nee , tentje zuigt :)

goed plan betreft de mietjes :idea: :p

zo , wel even lekker zo'n koele herfstachtige dag met veel wind , na die lange periode met veel zon en droogte en hitte in ons land :thumbsup: :rolleyes:

goei morgen
zo gisteren weer mooie jets gezien
1 viperjet die in de lucht gewoon in 2 valt, dag 24000 euri
bleek dat de straalbuis los was gekomen en heeft de romp door de midden gesmolte heeft
wel spectaculair in eens heb je er 2
en een schaal f16 van 3,5 meter die effe door onervaren piloot op t veld werdt gekwakt
ook totaal vernield en was nog iets duurder dan 24000 euri
maar voor de rest vette dingen gezien en weer een aantal mensen gesproken
ook ali gaaf weer vette demo vluchten
en die gast met die hele snelle jet was er ook rood/geel
wat gaat dat ding hard zeg geklokt op 485km/h
al met al een top dag
wel een paar keer effe geregend maar dat stelde niet zo heelveel voor
siggy ben je vanmiddag rond half 3 thuis?
pik ik de accus effe bij je op

even een vraagje over de benzine tank van kisten met benzine motor ;

in mijn extra zitten 2 selfmade flessen , ik wil er gewoon mooie tanks inbouwen 1 voor smoke (450 ml ) en 1 voor benzine (500ml) zodat ze mooi naast elkaar passen .

maar ik kan toch gewoon de universele tanks gebruiken die je ook voor nitro gebruikt ? uiteraard dan wel met benzine slangen .

1 leiding op de carb , en dan toch 2 leidingen ,1 voor vullen en 1 voor ontluchting ? of alleen 1 voor vullen en dezelfde is ook ontluchting ?

kan iemand mij even een tip geven hoe een tank te installeren ?

even een vraagje over de benzine tank van kisten met benzine motor ;

in mijn extra zitten 2 selfmade flessen , ik wil er gewoon mooie tanks inbouwen 1 voor smoke (450 ml ) en 1 voor benzine (500ml) zodat ze mooi naast elkaar passen .

maar ik kan toch gewoon de universele tanks gebruiken die je ook voor nitro gebruikt ? uiteraard dan wel met benzine slangen .

1 leiding op de carb , en dan toch 2 leidingen ,1 voor vullen en 1 voor ontluchting ? of alleen 1 voor vullen en dezelfde is ook ontluchting ?

kan iemand mij even een tip geven hoe een tank te installeren ?
hoi junkie
de tanks kan je t zelfda als een nitro gebruiken
alleen t afdek rubbertje waar de stangen doorkomen daar moet je een bruinen voor hebben de zwarten zijn niet benzine bestendigd en lossen op
maar als t goed is zitten die bij je tankjes bruine gebruiken zwarte is kansloos
voor derest t zelfde als een nitro alleen niet op de uitlaat aansluiten maar gewoon als ontluchting
wel een lus er inleggen zodat je tank niet leeg loopt bij een rol of een looping
hier een foto van mn sbach

34srw2r.jpg

en een foto van de lus

30iykwn.jpg

2whm8oi.jpg

Jawel, maar je bent kieskeurig en wil niet datgene wat ik te ruil aanboodt :)
Buurman is al voorzien inmiddels.

Nietes.. :nooo:

Ik zei toch..
"Echt niemand die wat leuks te ruil heeft voor deze scooter?" :rolleyes:

:lol:

Ook goedemorgen trouwens..

Rond 11:00? Ik neem de F1 Hydro mee. Die is waterbestendig. :mrgreen: En een partytent en vuurkorf misschien? :yes:

regenjassen /lieslaarzen aan en gaan :p

hoi junkie
de tanks kan je t zelfda als een nitro gebruiken
alleen t afdek rubbertje waar de stangen doorkomen daar moet je een bruinen voor hebben de zwarten zijn niet benzine bestendigd en lossen op
maar als t goed is zitten die bij je tankjes bruine gebruiken zwarte is kansloos
voor derest t zelfde als een nitro alleen niet op de uitlaat aansluiten maar gewoon als ontluchting
wel een lus er inleggen zodat je tank niet leeg loopt bij een rol of een looping
hier een foto van mn sbach

oke , nuttige info , had al bij het zwarte rubbertje de fout ingegaan , zal ff kijken of er bruine bijzitten , zal wel niet .

verder de lussen zijn idd wel handig , heeft mijn extra niet , maar de 2 fulnippels onder de kist (2x) om te tanken , bij volle tank gooit hij het er bij de 2e nippel weer uit .

als ik de kist inverted zet loopt het er niet uit , alleen als ik de kist met zijn snoet naar beneden wijs , dan wel , maar ik weet niet of dat ook gebeurd in real flight ?

hij heeft altijd zo gevlogen , zal wel goed zijn , maar het zijn omgebouwde 500ml frisdrank flessen :schrik: rare bezuiniging , maar het werkt schijnbaar wel .

Jammer van het weer :cry: Geen Jets over Pampa :nooo: dan maar misschien naar Jetpower later in het jaar.

Dit was de heli die gisteren gecrashed was

crash @ 2:01

Laatst bewerkt door een moderator:
hij heeft altijd zo gevlogen , zal wel goed zijn , maar het zijn omgebouwde 500ml frisdrank flessen :schrik: rare bezuiniging , maar het werkt schijnbaar wel .
Ze vliegen allemaal met een cola-fles erin. :yes: Kun je heel snel zien hoe vol ze nog zitten en of er geen vuiligheid in je brandstof zit. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back