Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij was vol, totdat ik ging simmen ;)

Thuis van werken weer laden, maar het is een nimh en dat duurt fff.
Lipo's wel vol :idea:

Heeft een tweede zender geregeld om te simmen :D (raakt ook leeg :mad:)

Wel zo handig een aparte simzender :-)

Kun je eindelijk een keer vliegen, is je zenderaccu leeg....Frustrerend toch ?

@BartD ...
Je zocht nog een startkist ...

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
*niet naar het veld gaat*

Zojuist wel even de Ibis verkocht. Erg enthousiaste jongen en was er erg blij mee..

Hij blij, ik blij..

Nu eens nadenken wat het volgende project wordt (naast de microjet van Ragger) :)

Ben weer terug aan de wal, in Israel ditmaal, weer is hier prima om te vliegen, maar kom alleen maar aan simmen toe helaas..............
Donderdag of Vrijdag door naar Albanie voor een klusje, daarna hopelijk ff thuis voor een week ofzo

Wel een leuke vlucht gehad in een Bell 412 vandaag, die piloten in Israel zijn maf, allemaal ex luchtmacht............

[ouwe poep]

300px-Baretembleem-Heutsz.jpg

Ik ben opgekomen met een lichting van 85 man, onverdeeld in Alpha Bravo en Charly, en 11 maanden later zijn we afgezwaaid met 35 man ....

Over S5 gesproken, er zijn er bij mij destijds een héleboel op die manier onderuit gekomen ....
Meest schrijnende gevallen waren een zelfmoord en een gast die z'n psu mes in z'n dijbeen stak ....

Regiment van Heutsz - Wikipedia

[/ouwe poep]

zo , en weer thuis van den drossel , moet toegeven ,was gezellig , nog voor kok gespeeld ook , dus flink wat vlammen en bitterballen en frikadellen verhandelt ;)

ook nog even op het veld gekeken ,was best druk, maar later ook weer miezer regen (logisch) :)

zo , geen alcohol controle gezien en weer veilig thuis , nog even discovery aan en dan vallen de luiken vanzelf wel dicht :idea:

welterusten :sleeping:

@junkie: Thanks voor de grote vlieger. :thumbsup: :worship:

Komende week de Mite van mij en PB afmaken, dan de Caravenne, dan de dikke vlieger. Oh ja, er staat ook nog een P51 van Vinni te wachten, de tweede Monsun, de F22 RapPOR, de Super Danone w wel weer eens, nog een kkeine GeeBee R2 ergens, een kleine Monsun en natuurlijk dd Jodel Robin... :? Nog teveel. :oops:

[ouwe poep]

300px-Baretembleem-Heutsz.jpg

Ik ben opgekomen met een lichting van 85 man, onverdeeld in Alpha Bravo en Charly, en 11 maanden later zijn we afgezwaaid met 35 man ....

Over S5 gesproken, er zijn er bij mij destijds een héleboel op die manier onderuit gekomen ....
Meest schrijnende gevallen waren een zelfmoord en een gast die z'n psu mes in z'n dijbeen stak ....

Regiment van Heutsz - Wikipedia

[/ouwe poep]

Nog meer ouwe poep,

Ik zat in lichting 92-6 en moest opkomen op de Bernhardkazerne in Amersfoort (opleidingscentrum Cavalerie) Ik kwam terecht in het 103e Verkenningseskadron als boordschutter op een YPR Pantservoertuig. Halverwege mijn diensttijd mocht ik vanwege mijn grafische opleiding op de reproafdeling werken bij de staf :thumbsup: Het werd winter dus ik vond het best.
Ook werd ik meteen bevorderd tot Korporaal. Daar heb ik zo'n beetje alles gedaan wat je in het 'burgerleven' niet kon doen... ik heb me er prima vermaakt :yes: Ik had nog zelfs bijna bijgetekend om beroeps te worden maar vanwege het Servië-gebeuren maar niet gedaan, achteraf dus een juiste beslissing :teacher:

Huzaren van Boreel
42-e493bb360817a5f80bca98ae5d035bc8.jpg

En hier was ik .50 boorschutter op (vergelijkbaar plaatje van internet)
Pantserrupsvoertuig_YPR-765-site.jpg

goeie morgen
ook niet in dienst gezeten was afgekeurd op mn hooikoorts
en ik vond dat erg:lol:
sleur heb je nog 4x die hxt500 servotjes voor mij tekoop?

sleur heb je nog 4x die hxt500 servotjes voor mij tekoop?
Nope, ik heb er nog eentje liggen. Ik bestel tegenwoordig de HXT900's want die zijn $1,00 goedkoper (da's 28%!!!) :D

Zo'n sticker dus. :mrgreen:
(een PC is wel makkelijker dan prutsen met je duffe hoofd op een telefoontje)

KN501955.jpg

Goedemorgen ;)

@afdeling ICT:
gister even niet helemaal goed opgelet. :oops:
We hadden het over dat Norton en McAfee als anti-virusbescherming op je Pc niet ok zouden zijn.
Wat mij dan natuurlijk wel interesseert: welke zijn dan wel aan te bevelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back