Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ben je je posts voor die periode alvast aan het inhalen ofzo![]()
jij verveeld je ook niet als je alleen bent hePraat jullie vrouw ook zoveel :--
-
-( tering !!!! hou je KLEP Silly !!!
Ja, was er snel hè?! Op dinsdagavond 19 juli besteld, op 23 juli verscheept en op 28 juli in huis. 8)vanavond of morgen de onderdelen ophalen bij phil-s en dan kan ik alles afbouwen voor de vakantieen sleur bedankt voor het bestellen
![]()
Komt omdat je zo irritant veel nutteloos post. Nog een geluk dat je minimaal 30 seconden moet wachten tussen elke post. :?Wat is er met Hobbyplofgie city aan de hand ???? Pakket staat al 10 dagen als shipped maar nog geen track and trace nummer op HK post ???
Mooi, anders gaan we op het driekhoekje drukken. Of ik bel Burp op zijn verkansie-adres... :teacher:
zal het nooooit meer doen BYM
![]()
jij verveeld je ook niet als je alleen bent hejij kan je in je eentje een hele diskusie aan geloof ik
![]()
dat kan je wel stellen het is er sneller dan als je wat bestel uit nederland via internetJa, was er snel hè?! Op dinsdagavond 19 juli besteld, op 23 juli verscheept en op 28 juli in huis. 8)
Zit eens niet door mijn poststs te spammen jôh... :evil:Laat ik het zo zeggen.Ik kan goed met mezelf door de bocht ;-)