Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo,Nijsie smeert hem weg uit dit land.ga lekker naar zuid-frankrijk. zie jullie wel weer auf das fiels over 2.5 week. ciao ciao.
Zo, ik kom net van de telefoon af met Sam, en ik ga zijn logo 600 overnemen met Piro motor.Mijn 600 gaat dus de verkoop in heel binnenkort.
Last van Spijkeritus.Je lijkt wel gestoord man, jou 600 vliegt perfect. Ik zou meer voor een 700 gaan![]()
Ik kom net van het veld af, gras is weer lekker kort![]()
De groeten uit het zeeeeeer zonnige Frankrijk
30 graden in het schannulleke en net de thermometer voor de gein eens in de zon gelegen ... 41 gradenheerlijk met een desperado of een kronenbourgh zitten onder het luifeltje
![]()
Je lijkt wel gestoord man, jou 600 vliegt perfect. Ik zou meer voor een 700 gaan![]()
Iedereen zeker op de camping of het strand? Nou, dan hou ik de economie wel draaiende.![]()
Eindelijk gaat het de goede kant op met de ACH bar. Lekkere shoarma, mede mogelijk gemaakt door 3DFresh (voorrijservice) en PH-ILS (mental coach).
![]()
of hij stik er in maar ja het zal hem wel smakenAan het gezicht van Vinni te zien is het volgens mij niet te vreten;-)