Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Vandebrug: goeie keuze om die simpele lader te kopen :yes: Inderdaad eerst leren simmen, kijken of je talent hebt en dan verder sparen voor de rest... niets overhaast doen :nooo:

p.s. Zo'n moeilijke naam is Vandebrug niet :teacher:

Yeah right en zo heb jij het zelf ook gedaan he;) Eerst simmen en dan spullen kopen. LMR

Yep, daar is niets mis mee. Op voorwaarde dat je in de zender zogenaamde NiMH (if NiCd/Eneloop) cellen hebt zitten. Prima lader om 's nachts je zender op te laden. :thumbsup:

Laat al die andere maar toeteren, die snappen het niet helemaal. :nooo:

Er zijn meerdere wegen die naar rome leiden. Ik doe het altijd al met de hyperion lader. En zie het nut niet van meerdere laders aanschaffen als je 1 goede lader heb die alles kan.

Thanks Sleur! Heb hem meteen besteld. En inderdaad, zodra het simmen goed verloopt ga ik een vliegtuigje aanschaffen, een goede lader etc.

Pieter: Bedankt voor de tip! Zodra ik een vliegtuig aanschaf zal daar ook een goede lader bij komen. Eerst weer even sparen. :) En is vandebrug nu echt te moeilijk? Hugo was helaas al bezet op dit forum. Andere fora gebruik ik gewoon mijn voornaam als het mogelijk is.

Is heus niet te moelijk ik pest je maar wat.

Yeah right en zo heb jij het zelf ook gedaan he;) Eerst simmen en dan spullen kopen. LMR

Eerst begonnen met auto's... eerste r/c auto gehad inclusief toebehoren :yes:
Toen ik eenmaal wist dat ik het leuk vond ben ik andere dingen gaan kopen. Daarna de overstap naar vliegtuigen gedaan, eerst voor 100 euro een Ready To Fly kissie gekocht compleet met sim, dat ging me na een tijdje wel goed af en toen pas meer gekocht voor de hobby.

Dus nee, ik had niet voordat ik 1 meter had gevlogen al een lader van een paar honderd eypo's :teacher: Alles op zijn tijd :yes:

Ik bedoel meer te zeggen dat, je niet eerst jezelf gek heb gesimt tot je kon vliegen en toen pas spullen ben gaan kopen.

Deze is ook leukkkk <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
PLus dat meneer Vandebrug meteen al een dure knappe zender gekocht heb en een dure knappe sim, ZONDER OOK MAAR EEN METER GEVLOGEN TE HEBBEN. Dus zo gek is het niet om iemand iets te adviseren dat uiteindelijk toch gekocht gaat worden. ;)

PLus dat meneer Vandebrug meteen al een dure knappe zender gekocht heb en een dure knappe sim, ZONDER OOK MAAR EEN METER GEVLOGEN TE HEBBEN. Dus zo gek is het niet om iemand iets te adviseren dat uiteindelijk toch gekocht gaat worden. ;)

Hij zei meneer tegen me. :worship:

Maar inderdaad, ik heb een dure controller en sim gekocht om mee te starten zonder ook maar iets gedaan te hebben. Wil niet meteen een negatieve ervaring hebben doordat ik software en een controller gebruik die het echte gevoel totaal niet benaderen. En als ik wat verder ben en ik het nog steeds leuk vind dan ga ik het ook goed aanpakken. Waardeer je advies!

Maar even totaal Off topic: Een kijktip!

Er zijn meer mensen die een bril nodig hebben :-)

Is die iets om de Herfst de komende dagen door te komen ?
Trainingprogramma voor begrijpend lezen in Nederlands en moderne vreemde talen | Microsoft Pinpoint
Ja, moet je vooral met lulkoekbingo termen komen: native speakers. Ik heb een subwoofer, woofers, tweeters, waffers en twitters. Maar WTF zijn native speakers? 8O :? ;)

Ik bedoel meer te zeggen dat, je niet eerst jezelf gek heb gesimt tot je kon vliegen en toen pas spullen ben gaan kopen.
Welles, eerst Phoenix 1.4 en een Spektrum DX6 (niet de DX6i) en flink zitten simmen met een EasyStar (was destijds de enige goede sim met een EasyStar :D).

Dan moet je op gaan passen, tegen ons doet-ie dat nooit. :nooo: :( ;)

Hilarisch!!!!!!
mooi dat die eikel van een Ramsey verliest............:D

Maar inderdaad, ik heb een dure controller en sim gekocht om mee te starten zonder ook maar iets gedaan te hebben. Wil niet meteen een negatieve ervaring hebben doordat ik software en een controller gebruik die het echte gevoel totaal niet benaderen. En als ik wat verder ben en ik het nog steeds leuk vind dan ga ik het ook goed aanpakken. Waardeer je advies!

Maar even totaal Off topic: Een kijktip!

Sleur, en hoe begon het met de autootjes dan bij jou? ;)
Eerst met de zender die bij de auto zat, was ARF. Al snel bleek 27MHz een drama dus na een paar weken een Spektrum DX3. Sowieso zijn sims voor offroad auto's schaars. En een auto is wel makkelijker om te leren, als het even niet lukt, rem je gewoon. Wordt bij vliegen toch een stuk moeilijker (zonder noemenswaardige schade).

Voor het vliegen:
[post1042] (toen begon de ellende :yes:)
[post2776] (mind the date :mrgreen:)
[post52] (duurde dus ruim twee weken langer :()

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back