Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
knip

Ps : stil hier , iedereen zeker in lerthe ? ;)

Nee hoor...
ik kon geen vrij regelen.
Door dat fantastische zomerweer hebben we achterstand in het werk, dus mijn vrij geplande vrijdag werd gewoon met werken besteed en de zaterdag ook. :?

Je Cap21 ziet er goed uit nu hij helemaal opgebouwd is :thumbsup:
Mooi man! :cool:

Nee hoor...
ik kon geen vrij regelen.
Door dat fantastische zomerweer hebben we achterstand in het werk, dus mijn vrij geplande vrijdag werd gewoon met werken besteed en de zaterdag ook. :?

je bent gewoon een workaholic ! ;)

Erg mooi kissie Junkie. Morgen FF maiden dus begrijp ik.
In het midden van het veld staat nog hoog gras dus landen kan makkelijk.

neen , nog ff geen gemaiden , ik denk dat deze kist lastiger vliegt/land dan mijn Xtra of Extra , dus ik wil eerst dat een ervaren knuppelaar hem even voorvliegt ;)
bovendien moet hij nog een aantal tankjes pruttelen aan de grond .

om 10;00u moet ik eerst nog even naar een klant in amsterdam , heb ook floor bij me ,dus ga ff op de motor ,vind floor het ook leuk .
dan even buienradar checken , en wellicht nog even met de Xtra vliegen .

...bittere noodzaak op dit moment.:?
Met de huidige economie in ons kikkerlandje, kun je geen kansen meer laten liggen. ;)

tja , je auto was ook een dure grap :(

zo ff stukje rijden op de motor zolang het droog blijft , terwijl ik dit type gaat het al regenen :-?

straks maar ff kijken of het nog zin heeft naar het veld af te reizen

tja , je auto was ook een dure grap :(

Dat is een nog duurdere grap geworden:

De dynamo is overleden nadat de fantastische monteurs van Garage Merel, mijn bus, het laatste stukje op de startmotor de werkplaats binnen reden. :mad:

Gevolg: enorm hoge spanning in het systeem, zelfs de hoofdzekering is eruit geklapt.:confused:
En als of de duivel :evilbat: er mee speelt: "ineens" een storing bij de gloeibougies...
Volgens de Bosch computer een P1635 gloeitijdsturing/ algemene fout.

Dus dan ga je nog even kritisch verder zoeken en ontdek dat je bij de verstuivers een van de zittingen lekt/doorzweet.
Gelijk maar alle gloeibougies vervangen. Dat is een K*tklus want die dingen gaan altijd onwijs vast zitten.
De kans dat er 1 of meer breken is aanwezig...als dat gebeurt ben je dus echt de lnl... ter voorbereiding 2 dagen kruipolie laten inwerken en het juiste gereedschap gebruiken....motorblok op de juiste temperatuur brengen,helpt ook wel.

Schroefdraad even natappen,anders krijg de nieuwe er ook niet lekker in.

Al met al: weer een reparatie van een bedrag wat weer flink in de papieren gaat lopen. :-? :nosmile:

...bittere noodzaak op dit moment.:?
Met de huidige economie in ons kikkerlandje, kun je geen kansen meer laten liggen. ;)

Nee inderdaad, ik kreeg een aanbod om van een creditcard gebruik te kunnen gaan maken, maar de aanvraag was op voorhand al afgewezen, zo stond in het begeleidend schrijven .... :mrgreen:

Vliegjunk... :? ;)

Het is te hopen dat ze in Lehrte regenpakken mee hebben. 8O Komt een beste wolk hun kant op. :onweer:

wissenlehrte.jpg

Dat is een nog duurdere grap geworden:

De dynamo is overleden nadat de fantastische monteurs van Garage Merel, mijn bus, het laatste stukje op de startmotor de werkplaats binnen reden. :mad:

Gevolg: enorm hoge spanning in het systeem, zelfs de hoofdzekering is eruit geklapt.:confused:
En als of de duivel :evilbat: er mee speelt: "ineens" een storing bij de gloeibougies...
Volgens de Bosch computer een P1635 gloeitijdsturing/ algemene fout.

Dus dan ga je nog even kritisch verder zoeken en ontdek dat je bij de verstuivers een van de zittingen lekt/doorzweet.
Gelijk maar alle gloeibougies vervangen. Dat is een K*tklus want die dingen gaan altijd onwijs vast zitten.
De kans dat er 1 of meer breken is aanwezig...als dat gebeurt ben je dus echt de lnl... ter voorbereiding 2 dagen kruipolie laten inwerken en het juiste gereedschap gebruiken....motorblok op de juiste temperatuur brengen,helpt ook wel.

Schroefdraad even natappen,anders krijg de nieuwe er ook niet lekker in.

Al met al: weer een reparatie van een bedrag wat weer flink in de papieren gaat lopen. :-? :nosmile:

een andere wagen kopen had wijzer geweest :)

Vliegjunk... :? ;)

Het is te hopen dat ze in Lehrte regenpakken mee hebben. 8O Komt een beste wolk hun kant op. :onweer:

wissenlehrte.jpg

lol !!!

alleen hopen dat niet alles instort daar , anders blijft het zo rustig op het veld :-? ;)

Zo alles ingeladen nu nog een bakkie pleur en dan hop naar het veld.

Jasper, zie je zo voor de ruil.

ik kom ook die kant op , moet gewoon ff vliegen met de dikke Xtra :cool: :p

ben er rond half 1

Yep...

De laatste meters reden ze de auto zonder dat de motor aansloeg op de startmotor naar binnen...klinkt heel maf,maar dat was wat er gebeurde... :shock: :?
Wel vaag zonder koppeling... :? :hammer:

En het laatste bericht uit Lehrte is dat het daar spettert/begint te regenen.... :onweer:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back