junkie rc
Forum veteraan
Nee, gewoon 14 kilometer van waar jouw huis woont.![]()
hou dat zonnetje maar daar , ik zit hier prima binnen en laat het buiten maar losbarsten

straks mijn vliegers in de zomerstalling zetten , en wachten op de winter

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ Jasper: iets voor jou? Staat in dat het ook iets is voor mensen die van C naar B gaan in de F3P
f3p-clinic-1-oktober-2011-a
ja , hoogste tijd voor indoor !!
laat de winter maar beginnen !!
![]()
Lol!
Zojuist de Yak54 van Hangar9 verkocht.. Mooi, ruimt weer op, op zolder en heb er iemand anders heel veel plezier mee kunnen doen![]()
Ben ik ff blij dat ik moest werken vandaag....Hier op schiphollandia erg nat
Zeg maar.. daar waar die berg met wolken hangt? ;-)
Nee, dank je de koekoek.. Ik blijf wel lekker thuis. Beetje rommelen.. De Yak verkopen zo (komt iemand voor langs) en dan ruimte op de zolder maken.. (even wat ophang meuk creeeren)
Spikkel, hoe vaak heb jij al ruimte gemaakt op je zolder?![]()
*er aan denkt om de hele vlieghobby aan de kant te schuiven*
Balen Joop :cry: ondetussen een nieuwe koppeling of rij je in een vervangende auto?
Gaat het met vrouw alweer beter.
Ik had wel vernomen dat er binnen da familia een kindje geboren is? Schoonzus van Marsie? Gefeliciteerd![]()
*er aan denkt om de hele vlieghobby aan de kant te schuiven*
ja , je bent best stil de laatste tijd .
joh , gewoon je mustang houden om af en toe op het nieuwe veld mee te vliegen , gezellig toch ?
maar goed je hebt nogal veel hobbies , dus wellicht keuzes maken .
ik zit eerder te denken om het forum aan de kant te schuiven , het is net als roken , moeilijk ermee te stoppen , je wil niet met en ook niet zonder![]()
Ik denk er ook aan om de vlieghobby te stoppen, ik ga mijn fotografiehobby weer oppakken![]()