Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ed we zijngewoon jaloers![]()
Als Ronald morgenavond op de club je kist helemaal de grond in lult/ afkraakt. Weet je dat het een goeie is!!!!
Heb hier ook nog een extra hangen in de kamer..........
met welke kist heb jij nog nooooooit gevlogenklopt heulemaal,
echter voorwaarden voor het brevet is dat er eerst heeeeel veeeeel starts en landingen met de huidige kist gemaakt gaan worden :teacher:
Langzaam opbouwen met andere kisten onder begeleiding van profie's !
Dat heet, het (veiligheids) brevet is geen vrijbrief om alles de lucht in te moge schoppen!
*Bukkebn gaat voor al het komentaar wat nu gaat komen..*
Maaruh, mag ik em maid.....![]()
Deze niet, wordt de laatste vlucht vrees ik... :?met welke kist heb jij nog nooooooit gevlogenvolgens mijn ken je ze allemaal
![]()
Het is inderdaad bizar ;-)
Nog een weekje vrij, dan weer aan het werk![]()
Zeker met pensoen gaan![]()
Deel je ook veiligheidshelmen uit? Kreeg je er een schep bij? Die komt een stuk dieper dan een Crashmato.![]()
![]()
Wel een mooie vlieger.![]()
![]()
Piepkont, zoek een kantoorbaantje. :teacher: Of een ander forum.dat ik niet meer vliegen kan vind ik niet zo erg , maar dat je in dit land in de zomer niet meer buiten kunt werken is echt v/d zotte :evil:
Met zo'n 5,5kg vliegklaargewicht ga je dat wel nodig hebben.zeker gaaf ding !! zit daar een 26cc op ?
Piepkont, zoek een kantoorbaantje. :teacher: Of een ander forum.
Met zo'n 5,5kg vliegklaargewicht ga je dat wel nodig hebben.![]()
Zo,Nijsie is ook aan het speuren voor een nieuwe leuke vlieger, en ik kwam deze tegen. gaat me er nu maar ff in verdiepen of het wat is.
Shamrock-Modelbouw
beetje klein vind ik .
Voor Nederland? Ja! Het is algemeen bekend dat de topmaanden tussen april en juli liggen voor de laatste 10 jaar. Het enige waar ik van baal is dat de scholen al twee jaar op rij gewoon laat zijn met hun vakantie en komend jaar ook. Los van het feit dat het mooiste weer hier in Nederland over is, zijn de campings ook compleet uitgestorven. Voor de kids gewoon niet leuk. :nooo:piepkont ? vind jij deze weersomstandigheden normaal dan ?
Brandstof maak ik me niet zo een zorgen over, dat verkoopt Rob hier om de hoek........er zit een intrekbaar landingsgestel in nu. Wel prettig om te horen dat het een goede bouwer is!!! thanx!!
Voor Nederland? Ja! Het is algemeen bekend dat de topmaanden tussen april en juli liggen voor de laatste 10 jaar. Het enige waar ik van baal is dat de scholen al twee jaar op rij gewoon laat zijn met hun vakantie en komend jaar ook. Los van het feit dat het mooiste weer hier in Nederland over is, zijn de campings ook compleet uitgestorven. Voor de kids gewoon niet leuk. :nooo:
Gewoon op zolder zetten en t.z.t. weer verkopen. Zijn er meer die dat doen.![]()
![]()
de inschrijving is begonnen ;
- junkie
-siggy
-silly
-
jep kan dat
de yak ga ik ook ruilen voor een heli
groot is mooi om naar tekijken en vliegen maar t is zn werk om hem mee tenemen en optebouwen
een heli pak je zo mee
meestal neem ik de funjet mee omdat t makkelijk is en geen opbouwwerk en vervoer is ook geen probleem
Volgend jaar heeft iedereen geen cent meer te makken omdat onze belastingen abnormaal verhoogd zijn omdat we velen miljarden aan die Grieken hebben gegeven die het lekker zelf opgevreten hebben en alsnog als land failliet zijn gegaan en nu dus allemaal in armoede verder moeten. :? :evil:we kunnen volgend jaar ook met zijn alle naar siggy's place in grieksland ,gewoon met de hele club in het zelfde hotel en s'avonds lekker nachtvliegen op het strand![]()
Mijn idee alles met een maximale romplengte en/of spanwijdte van 1,4 meter kan zo zonder uit elkaar halen in de auto mee. Prima te doen. En ook voor elektro een leuke maat en nog betaalbare accu's. Kan dus altijd vliegen als het mooi weer is, pak snel een vlieger en met 5 minuten op het veld.groot is mooi om naar tekijken en vliegen maar t is zn werk om hem mee tenemen en optebouwen
een heli pak je zo mee
meestal neem ik de funjet mee omdat t makkelijk is en geen opbouwwerk en vervoer is ook geen probleem