Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen,

Ik hoop dat ik zo nog kan maaien. Zodat we morgen,vrijdag en het weekend een beetje knap kunnen vliegen. Als de weergoden maar even mee werken. :D

mogguh, gisteren nieuwe vliegert opgehaald...:banana:tering wat is dat een groot kreng!
Bedoeling is om hem voorlopig op te hangen in de woonkamer, maar dan eerst maar een paar stevige haken in het plafond draaien.....
Gaat wel opvallen in de kamer ook...kun je echt niet omheen:D
Met vliegen maar ff wachten tot ik iets meer ervaring heb en de nieuwe zender uit is..
Wel kickuh ding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo, vrouw in Heemskerk gedumpt zodat ze nickos kan pesten. Auto bijna volgeladen. Want zon of regen, dat gejank over het weer op het forum kan ik niet meer tegen. Ik ga naar Maaskantje, net onder Den Dungen jongûh.

Komt goed sleur :D, jij ook veel fun

nk.jpg

zo het veld is weer kaal. Dank aan Bart k. voor het halen en terug brengen van de maaien. Hij heeft met zijn kleinzoon ook lekker even gereden op het veld.

Af en toe even wisselen met Bryan en mij.

Bryan nu naar de voetbal en ik mijn nest is. Voel me echt kut. Alles doet zeer en pijn in me keel.

Ik zeg truste....................................:(

zo het veld is weer kaal. Dank aan Bart k. voor het halen en terug brengen van de maaien. Hij heeft met zijn kleinzoon ook lekker even gereden op het veld.

Af en toe even wisselen met Bryan en mij.

Bryan nu naar de voetbal en ik mijn nest is. Voel me echt kut. Alles doet zeer en pijn in me keel.

Ik zeg truste....................................:(

geen probleemen gehad alles goed gegaan met de snaaren :confused: als het goed is gegeaan, dan heeft phil-s er geen zin in gehad om te maaien ;) lol

Laatst bewerkt:
zoooo , eindelijk sinds 2 weken een dagje droog kunnen werken :worship:, werd eens tijd zeg !!

dat ik niet vliegen kan door regen is niet zo erg , maar dat je niet meer lekker werken kunt is wel erg , want dat kost gewoon centen .

ben dus blij met het droge weer en de komende dagen ook droog :banana:

en jasper ; ikke ook niet lekker , dus ook ff het nest in :sleepy:

vntm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back