Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
teering 4 uur gezocht met 6 man en niet gevonden
die mazzel heb ik weer
iedereen bedankt voor de hulp ben er erg blij mee
erik koning jij ook erg bedankt voor t zoeken (geen clublid maar heb gisteren met hem de yak geruild) en kwam vandaag ook zoeken

teering 4 uur gezocht met 6 man en niet gevonden
die mazzel heb ik weer
iedereen bedankt voor de hulp ben er erg blij mee
erik koning jij ook erg bedankt voor t zoeken (geen clublid maar heb gisteren met hem de yak geruild) en kwam vandaag ook zoeken

Vinni,balen man.maar welke kist is het?

loop[ ik tussen t mais kom ik een bosjes man tegen
10xbrkg.jpg

fwsvbr.jpg

geen dank man , baal dat we em niet gevonden hebben. was nog nooit in zo'n maisveld geweest dus moest het meemaken. best leuk in zo'n veld , ik vraag aan de omringende boeren naast het veld bij ons in dalfsen of ze i.p.v. gras daar ook mais willen gaan planten.

geen dank man , baal dat we em niet gevonden hebben. was nog nooit in zo'n maisveld geweest dus moest het meemaken. best leuk in zo'n veld , ik vraag aan de omringende boeren naast het veld bij ons in dalfsen of ze i.p.v. gras daar ook mais willen gaan planten.

Tip.. (voor vinni is het meer mosterd na de maaltijd.....)

Maispieper kopen als je dat gaat voorstellen.. ;)

Goed weer voor water vliegen denk ik zo.
Ik ga nu naar het zwaan meer.
Misschien zie ik nog club leden?
Zal er wel rustig zijn, anders nog naar het veld.

@Junkie, PH-ILS en Siggy : feli met de vergaardagen :bday: :D

@Vinnie: mooi klut dat je je Cobra nog niet terug hebt kunnen vinden zelfs na zo'n uitgebreide search & rescue aktie :? :nosmile:

Gister zei ik nog, dat ik de Moth niet zou gaan verkopen.... nu denk ik er toch heel sterk aan om het toch wel te doen..

What shall I do?

(en waarom? Mooi headtrack systeem voor FPV kost ook wat centjes)

:nooo:
daar is de FunCub voor in de plaats gekomen,nadat je me vertelde dat je héél zeker wist dat je de MM niet wilde verkopen ;) :p

Haha.. Tja.. Ik ga nu ook een funcub kopen, thans.. daar ligt nu de orientatie, ivm FPV vliegen..

@Kris: ga ik vanavond even over peinzen, eerst even de Nemo te koop zetten en naar de MAC ;)

Kris: heb je serieuze interesse? Ik heb de kit overgenomen van BartD (vandaar dat ik hem eerst vroeg) en ik heb er een complete electro set bij (dus die verkoop ik er ook bij), bestaande uit wat servo's, motor, esc).

Hoor het wel.

Ga nu eerst even eten :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back