Word er nog gefladdert vanavond?
Is wel erg zomers !,ik drijf hier van mijn steiger af in da volle zon :???:![]()
ik en nick zijn op het veld straks.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Word er nog gefladdert vanavond?
Is wel erg zomers !,ik drijf hier van mijn steiger af in da volle zon :???:![]()
Hoe Laad is dad ?
Heefd accu's in de lader en gaad zo ook vliegen
Een 3D kist kun je misschien langzaam neer zetten. Ik vrees dat ik met mijn Moth (welke ik snel uit de Mot(h)ten ga halen) wel het hele veld nodig ga hebben.
Ga hem maar eens opsnorren. Wel zin om er eens wat mee te gaan doen, nu ik jou zo bezig zie![]()
ik en nick zijn op het veld straks.![]()
*steekt een paar veren in Junkie z'n aars en geeft hem een trap na*
Vliegen zul je!
![]()
Wel later naar de club wat bieren. :celebrate:
Ja prima, maar welke dan? ik heb niet veel tradionals in de buurt meer over (alleen die op de Laan der Nederlanden, de rest is 5km of meer verderop).En Geoketsen?
Ikke nie vliegûh niet. :nooo: Vrouw moet weer zo nodig sporten. :? :evil: Nou ja, pech. Wel later naar de club wat bieren. :celebrate:
Niet slim hè... :? :nooo:volgens de wet is mijn rijbewijs niet echt geldig meer , maris vind me zelfs vervelend hips :celebrate:
Je ligt lekker te pitten he![]()
Maar uhhh, had je toen pas door dat het nep was dan![]()
phoe , ik weet nog niet , mijn leuke collega's wouden graag ...........
Om ook maar even taal te pureren,wouden zijn bossen en mijn collega´s wilden
dit is nu erg twijfelachtig geworden
volgens de wet is mijn rijbewijs niet echt geldig meer , maris vind me zelfs vervelend hips :celebrate:
Maar in sommige wouden vind je wel wilden.Om ook maar even taal te pureren,wouden zijn bossen en mijn collega´s wilden
Om ook maar even taal te pureren,wouden zijn bossen en mijn collega´s wilden
Niet slim hè... :? :nooo:
En Maris is niet de enige;-)
*plop, biertje nummer 4, dus geen rijden meer voor tha Sig mastah ;-)