Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bart? Mijn achtertuin staat vol met bende, wat er uiteindelijk allemaal uit moet. Het ka dus geen kwaad dat spul te gebruiken dan?
Dat is er wel... Clear-Up 360 N van Bayer
het grote nadeel ervan is dat de rest van de beplanting die je juist wel wilt hebben, er ook vreselijk van naar de kl*te gaat :?
![]()
Okidoki, ik ga het doorgeven aan de collega's (ik heb niet van die zooi in mijn tuin 8)). Wegbranden heeft niet geholpen. Zoals je al aangeeft is het oppervlakkig verwijderen terwijl je het letterlijk bij de wortel moet aanpakken. Ik was op eBay al op zoek naar DDT en Agent Orange. 8ODat is er wel... Clear-Up 360 N van Bayer
het grote nadeel ervan is dat de rest van de beplanting die je juist wel wilt hebben, er ook vreselijk van naar de kl*te gaat :?
![]()
Neem je een regepak mee dan? Hier in 0251 zeikt het aardig uit de lucht.Prachtig vliegweer en iedereen zit thuis?
Verklaar u nader? Het gaat toch nergens over, dus kan gewoon in dit draadje.volgens mij zijn jullie een beetje off topic
Zorgen voor droog weer (de eerste 6 uur iig) met het liefst een hoge vochtigheidsgraag. Onkruid moet voldoende blad hebben om het op te kunnen nemen. Via de grond wordt het zeer snel afgebroken dus dat werkt niet. Na een week of twee zie je het onkruid dood gaan. Omdat het vanuit de wortel werkt is het ook echt weg.
Ik zie je al zitten in je stoel met regen in je korte broekPrachtig vliegweer en iedereen zit thuis?
Bin there, done that!Ik zie je al zitten in je stoel met regen in je korte broekdan ben je voor mijn een bikkel
![]()
Ik zie je al zitten in je stoel met regen in je korte broekdan ben je voor mijn een bikkel
![]()
Prachtig vliegweer en iedereen zit thuis?
>knip<. Als er iets rot spul is zijn het die bramen wel. Blijven terug komen.
/onkruidexpert![]()