Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@sleur, was u al voorzien van een stuurwiel? Heb er een te koop.
Druk bezig met saitek keuze...

[URL="
- Formula Force GP GT5/F2007[/URL]

Nadeel van dat stuur (zoals ook te zien is op het filmpje), is dat het niet realistisch stuurt ten opzichte van de racegame zelf. Je ziet dat het stuur op de computer later reageert.

Tuurlijk zal dat een vorm van gewenning zijn, maar doe mij dan maar dit stuur.. :))

Oke, daar betaal je dan ook minstens 249 euro voor...

Laatst bewerkt door een moderator:
Nadeel van dat stuur (zoals ook te zien is op het filmpje), is dat het niet realistisch stuurt ten opzichte van de racegame zelf. Je ziet dat het stuur op de computer later reageert.

Tuurlijk zal dat een vorm van gewenning zijn, maar doe mij dan maar dit stuur.. :))
Daar zit ook zo'n vertraging in alleen deze meneer kan beter rijden en overcorrigeerd niet telkens. :thumbsup: Wel raar dat hij fysiek rechts schakelt en op het scherm links. ;)

Oh ja, en als je een nieuw spel hebt en eindelijk alles knap geconfigureerd hebt, dan is bij de tweede keer opstarten dit probleem heel even vervelend. :? :evil:

Laatst bewerkt:
het blijkt maar weer dat die chinesen het niet zo nou nemen met de tolleranties stabilo rechts -2gr. links +5 gr.
full

full

heb ik ook aan zitten denken van die bankschroef maar ga toch maar voor de dremel.

full

Vanavond Arjan geholpen met het leeghalen van zijn huis.Het is echt een gtote kolenbunker :-(
Het was redden wat er nog te redden viel maar het grootste deel van de inboedel is echt verwoest :-(
Heel erg ingrijpend om te zien hoe in zo'n korte tijd zoveel leed kan ontstaan.

*Douchen en bedje opzoeken gaat ;-)

Hij stond op zijn sokken buiten.........

Gaan we namens de club nog iets doen ( gelijk als we voor Kees gedaan hebben ) Philliams ?

Het grootste deel van de vloot is verloren gegaan.. ( indoor rommel heeft wat overleefd afaik)

Gaan we namens de club nog iets doen ( gelijk als we voor Kees gedaan hebben ) Philliams ?

Ik vind het best.

Had ik eigenlijk wel vermeld dat Kees zijn cadeau met de simulatordag in ontvangst had genomen :confused: :oops:
Kees was er erg blij mee, hij was er zelfs even stil van :yes:

Zo zit je te simmen
1296575982_resized.jpg

Dan wordt je ineens door Gorby op je schouder getikt voor een speech
1296575985_resized.jpg

Dan krijg je iets
1296575990_resized.jpg

Uitpakken
1296575994_resized.jpg

En overrompeld zijn :yes:
1296575998_resized.jpg

Ik vind het wel een goed idee eigenlijk. Al weet ik niet of zijn hoofd er nu al naar staat.

Anderzijds. Heb wel een toestelletje dat we kunnen doneren in iedergeval (compleet vliegklaar op zender en ontvanger na).

De elite bij FMS zijn hun parkeervergunning kwijt nu gaan ze ineens haast maken om de pits teverplaatsen naar de overzijde (parkeerplaats golf).

Ik vind het wel een goed idee eigenlijk. Al weet ik niet of zijn hoofd er nu al naar staat.

Anderzijds. Heb wel een toestelletje dat we kunnen doneren in iedergeval (compleet vliegklaar op zender en ontvanger na).

Mee eens om wat te doen of dit via club of anderzijds is maakt niet zo veel uit maar het moet in iedergeval op een goed moment zijn, en ik denk ook dat zijn hoofd nu niet echt bij de vliegtuigen licht.

Vanmiddag lekker niet gevlogen. Wel zitten gamen. Da's ongeveer sinds ik in de automatenhal kwam (25 jaar geleden) dat ik dik 4 uur heb zitten spelen. Gewoon een geinig spelletje. Op zich niet heel ingewikkeld qua bediening en naast de standaard wereldjes nog ruim 3,7 miljoen levels online. 8O

Vandaag weer een keteltje aangesloten en Junkie op zijn vingers gekeken (en kok gespeeld ;))

Is niet gaar en gaat zo naar de tennisclub om wat bier te drinken en te klaverjassen :rolling:

Yep, Burp heeft een enorm kasteel gekocht. Tocht aan alle kanten dus elke kamer zijn eigen ketel. :mrgreen:

En ja, Intellects zijn prima accu's. Wel is het zo dat de 3800's en 4200's beter zijn dan de 4500's en 4800's. Die laatste twee hebben een hogere eigen lekstroom en lopen in het begin rapper vanzelf leeg (da's nog vele dagen/weken, maar goed).

Yep, Burp heeft een enorm kasteel gekocht. Tocht aan alle kanten dus elke kamer zijn eigen ketel. :mrgreen:

En ja, Intellects zijn prima accu's. Wel is het zo dat de 3800's en 4200's beter zijn dan de 4500's en 4800's. Die laatste twee hebben een hogere eigen lekstroom en lopen in het begin rapper vanzelf leeg (da's nog vele dagen/weken, maar goed).

Aha , ik had eerst het idee dat ie graag wou vertellen dat ie zelf een ketel op kan hangen . ;) :D

Dat is mooi , want de accu van mijn baja heeft het beste wel gehad en in mijn zoektocht naar een nieuwe kwam ik deze tegen , voor een leuke prijs :cool:
INTELLECT 6V 5000MAH Receiver Battery Fits HPI BAJA 5B - eBay (item 200567015892 end time Feb-17-11 23:29:21 PST)

Dat is mooi , want de accu van mijn baja heeft het beste wel gehad en in mijn zoektocht naar een nieuwe kwam ik deze tegen , voor een leuke prijs :cool:
INTELLECT 6V 5000MAH Receiver Battery Fits HPI BAJA 5B - eBay (item 200567015892 end time Feb-17-11 23:29:21 PST)
Zouden die Chinezen wel willen dat het Intellects waren. Je kunt er wel SC5000 opzetten maar dan zijn het nog geen Intellects. :nooo: Als die cellen 3000mAh kunnen leveren is dat goed. Veel meer mag je er niet van verwachten. Dit zijn Intellects en worden ook geleverd onder de naam VTEC van LRP. Andere goede cellen zijn de GP Batteries 3700/3900/4300mAh.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back