Het is wannabe... Amerikaanse spreektaal (slang) voor want to be. :teacher: :lol:
*pakketje met 3D kompas en LCD gekregen heeft*
*verder met zijn Arduino sim gaat*
Dat laatste was /is voor mijn?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is wannabe... Amerikaanse spreektaal (slang) voor want to be. :teacher: :lol:
*pakketje met 3D kompas en LCD gekregen heeft*
*verder met zijn Arduino sim gaat*
Nope, is voor de besturing van de vlieger. Dat wat ik gisteren met de sim liet zien was het begin van de besturing. Het kompas is om het vliegtuig in alle omstandigheden weer vanzelf recht en in de juiste richting te krijgen (autonoom vliegen zonder bediening vanaf de grond). 8O En het display voor de FPV joystick bediening. Pakketje HK staat sinds vandaag pas "left Hongkong for it's destination".Dat laatste was /is voor mijn?![]()
Ik heb geen leer gezien of bedoel je LEREN.
(Wanabe Taalpurist)
Geeft niks van jou kan ik het hebben.
Nope, is voor de besturing van de vlieger. Dat wat ik gisteren met de sim liet zien was het begin van de besturing. Het kompas is om het vliegtuig in alle omstandigheden weer vanzelf recht en in de juiste richting te krijgen (autonoom vliegen zonder bediening vanaf de grond). 8O En het display voor de FPV joystick bediening. Pakketje HK staat sinds vandaag pas "left Hongkong for it's destination".![]()
Ik wacht er ook met smart op want mijn zendmodule en ontvanger zitten er ook bij. :?nou ja ik hoor het wel![]()
Ik wacht er ook met smart op want mijn zendmodule en ontvanger zitten er ook bij. :?
Tsjonge, vanavond op kantoor een wedstrijdje groene pepers eten gewonnen. Maar die acht stuks geven toch wel wat anale napret.:cry:
Ja zo kan ik het ookgorby je moet beter kijken![]()
Ja zo kan ik het ook![]()
ik kan je geen zinnig antwoord op geven de persoon die daar veel van weet is sleurhut maar ook anderen, maar ik zou zeggen kijk eens op www.rctechnics.nl daar staan ook leuke motor`s voor prima prijzen doe je voordeel je spullen zijn binnen 2 dagen in huis. en mijn ervaring goede servesHeren ik zit hier met een dilemma !
Ik wil graag in de easy een 2200kv motor met 6x4 prop. Op hobbyking zijn de motortjes al een tijdje uitverkocht.
Nu heb ik iemand gevonden in belgie die mij er twee kan verkopen voor 65 euro incl verzending. op- hk zijn de motortjes rond de 20 dollar.
Wat zal ik doen? ik kom er echt niet uit :???:
alvast bedankt![]()
ja klopt, maar rctechnics heeft de 2200kv niet in huis, alleen een duurderde variant daarvan.
deze, maar die is 50 euro...
RCtechnics