Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je kent mijn antwoord daar al op he Edje![]()
maar eens het gras maaien op hoogtij dan![]()
Phil en ik hebben lekker gevlogen en het was nog druk ook![]()
denk dat ik ook maar ga stoppen met de hobby. Ik ga wel werken inplaats daarvan ofzo.
Daar is het gras altijd prima, binnenkort daar maar weer eens gaan fladderen?
Pfffffff hoogtij,brommers kieken zeker![]()
Zuigt zo je carburateur in en *hople* tijd voor een nieuw motortje. :? Dat wordt schuimfilters monteren.wel mooie lange landingsbanen daar , zie je mooi het zand opstuiven bij het landen![]()
dat dan weer wel
wel mooie lange landingsbanen daar , zie je mooi het zand opstuiven bij het landen![]()
Zuigt zo je carburateur in en *hople* tijd voor een nieuw motortje. :? Dat wordt schuimfilters monteren.
(of iets op elektro)
Whahahaha :rolling: Geniaal feit.Erhmmmmm ..... Sleur ...........???
![]()
jajajajajajaja nu wel
ken je ook zien hoe druk het was
![]()
Zo, vanavond lekker in de tuin geknutseld aan de nieuwe wedstrijd Zicral. Mooi freeswerk gemaakt door Freesbeest. Hulde aan Richard voor het CAD tekenen en Jeroen voor het gebruik kunnen maken van Freesbeest.![]()
Alles losgehaald en alle karteltjes weggeschuurd weegt al het piep bij elkaar slechts 32 gram (had 3DFris ook al geconstateerd). Vanavond wat na zitten denken over de paint job, zal niet te heftig worden vanwege gewichtsbesparing maar de eerste klodders zitten er alweer op. 8)