Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
denk dat ik ook maar ga stoppen met de hobby. Ik ga wel werken inplaats daarvan ofzo.

dat werd wel ff tijd ja ! ;)
het is nooit te laat om verstandig te worden :)

Daar is het gras altijd prima, binnenkort daar maar weer eens gaan fladderen?

prima hoor , kan daar prima uit de voeten met de madness en de somethin extra
mochten ze daar stuk gaan , no problemo , ruimt lekker op , ben toch een beetje klaar met die kleine kisten ;)

zo maar ff een potje raggen , en dan lekker mijn nest in .

kans is groot dat ik vrijdag de ganzen dag ga atv vliegen , neem de rest v/d week wel vrij ,veel te mooi weer ,en mijn kopf staat niet naar werken maandag weer lekker werken !

183205_210878272255505_100000000025446_902915_3116104_n.jpg

dat dan weer wel :(

wel mooie lange landingsbanen daar , zie je mooi het zand opstuiven bij het landen :cool:

Zand ? Welk zand ? Aan de overkant van HT 2 heb je een prachtig groot grasveld :D

Ik heb er een aantal weken geleden nog met Arjan en Gorby gevlogen, prima veld :cool:
Zuigt zo je carburateur in en *hople* tijd voor een nieuw motortje. :? Dat wordt schuimfilters monteren. :D

(of iets op elektro :p)

Geen filters nodig dus :banana::p

Zo, vanavond lekker in de tuin geknutseld aan de nieuwe wedstrijd Zicral. Mooi freeswerk gemaakt door Freesbeest. Hulde aan Richard voor het CAD tekenen en Jeroen voor het gebruik kunnen maken van Freesbeest. :worship: :thumbsup:

Alles losgehaald en alle karteltjes weggeschuurd weegt al het piep bij elkaar slechts 32 gram (had 3DFris ook al geconstateerd ;)). Vanavond wat na zitten denken over de paint job, zal niet te heftig worden vanwege gewichtsbesparing maar de eerste klodders zitten er alweer op. 8)

zicralv2_01_eersteverf.jpg

Laatst bewerkt:
:D:D:Djajajajajajaja nu wel:D:D:D ken je ook zien hoe druk het was;)

lol die muggen :p
het is nu eenmaal hoogzomer ,dan heb je dat ;)

Zo, vanavond lekker in de tuin geknutseld aan de nieuwe wedstrijd Zicral. Mooi freeswerk gemaakt door Freesbeest. Hulde aan Richard voor het CAD tekenen en Jeroen voor het gebruik kunnen maken van Freesbeest. :worship: :thumbsup:

Alles losgehaald en alle karteltjes weggeschuurd weegt al het piep bij elkaar slechts 32 gram (had 3DFris ook al geconstateerd ;)). Vanavond wat na zitten denken over de paint job, zal niet te heftig worden vanwege gewichtsbesparing maar de eerste klodders zitten er alweer op. 8)

ik zou daar echt het geduld niet voor hebben ,maar ziet er gaaf uit , word een licht vliegertje that's for sure :cool:

oja , doe net als de mite , maak er gelijk 2 , 1tje voor junkie om te raggen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back