Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet het niet hoor, maar ik ben nog lang niet goed genoeg om mee te doen.

Je bent misschien niet goed genoeg om te winnen nee, maar meedoen kan geen kwaad. Je doet er ervaring aan op, je ontwikkelt contacten met de heren (en dames) die jou de kneepjes van het vak bij kunnen leren.

Niet geschoten is sowieso mis.

Dat is zo....... we kunnen heengaan en de heli meenemen natuurlijk.......

Maar we hebben ronald toch op de club dat is de beste heli-vlieger van de heleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wereld :D

Geintje natuurlijk:) Ronald mag ook wel is gepest worden :D

Ik zit ondertussen te wachten op een telefoontje van de dierenarts. Ik ben gister met de kat naar de dierenarts geweest omdat hij al een maand wat dunner oogt maar sonds 2 dagen ook ziek aan het worden is. Er is bloed afgenomen bij hem en daar horen we straks de uitslag van. Ook constateerde de arts dat hij een te snel en onregelmatige hartslag heb, dus ben ik doorverwezen voor een hart echo in noordwijkerhout. Ik wacht eerst even de uitslag van het bloed af en maak op basis daarvan de afsprak bij de echo dokter. Balen hoor dit.

goetverdoemekes !!

junkie ligt met de sterspuiterij in bed :(, het liefst heb ik de toilet naast mijn bed !

heels niet lekker dit , amper geslapen , dus vandaag niet werken , wel balen , want niet werken is geen inkomen , dat is bij hullie beter geregeld .
word een zeer krap maandje zo , met die vrije feestdagen en de ziekdagen :mad:

@ f3a vliegeniers ; netjes gevlogen hoor ;)

Dat vorige stukje maakte Rop zich erg druk om omdat het aan een hangt van onwaarheden en verzinsels. Die Peter Siebelt wordt momenteel ook flink afgezeken op de interwebs. Sneu mannetje dus... :(

Onzin, je leert op een wedstrijd met 5 minuten vliegen 10x meer dan met 1000
uur trainen. Je krijgt zoveel informatie van de echte pro's die dus uitstekend weten en zien wat je fout doet. Waar jij nu uren zit te klooien, zeggen zulke mensen: "Oh, je doet nu zo maar je moet dat doen." :teacher: Scheelt je vele uren frustraties om het onmogelijke te doen terwijl het eenvoudig kan.

Je bent misschien niet goed genoeg om te winnen nee, maar meedoen kan geen kwaad. Je doet er ervaring aan op, je ontwikkelt contacten met de heren (en dames) die jou de kneepjes van het vak bij kunnen leren.
Yep, dat zeg ik. Het gaat in eerste instantie niet om winnen maar om leren. Dat Dr.Pils en ik vorig jaar alleen heen waren om te supporteren was al een enorme oppepper in de leercurve. Je ziet dingen, luistert naar hoe piloten onderling elkaar helpen beter te worden (wat absoluut een super sfeertje maakt bij de F3P :thumbsup:) en pikt zelf dus ook dingen op.

Ook constateerde de arts dat hij een te snel en onregelmatige hartslag heb, dus ben ik doorverwezen voor een hart echo in noordwijkerhout. Ik wacht eerst even de uitslag van het bloed af en maak op basis daarvan de afsprak bij de echo dokter. Balen hoor dit.
Wordt een duur geintje. 8O :( Ik heb nog een rooie 2.4GHz kater zonder ballen. :mrgreen:

@ f3a vliegeniers ; netjes gevlogen hoor ;)
F3P dat is, F3A is buiten met maximaal 2x2 meter afmeting, daarboven wordt F3A-X. ;)

waarom doneer je de rooie kat niet aan de club Sleur;) Hebben we een clubkat :D

ik zou je werkelijk op 3 meter afstand kunnen besproeien , no problemo , ik hoef alleen maar te bukken :cool:

echt gekkenhuis dit !

filmpje zou te ranzig zijn , bedenk maar hoe het eruit ziet ;)

1 voordeel , i love my nest , heerlijk , zolang ik lig gaat het wel .

je kan er toch wel wat aan doen man. Vezels vreten(allbran) of een tros bananen, of een hele ontbijtkoek. Kurk in je anus?

Grote kans dat je anus nu spontaan dichtklapt:

21dh4c5.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back