Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook lekker, spreekt een installatiebureau met de klant af dat om 17:00 de spanning eraf moet, zet je netjes alle servers en randapparatuur om 16:55 uit, komen die vonkentrekkers om 18:10 aanschijten. "Nee, we moesten eerst even eten", was hun excuses. WTFBBQ 8O Er was toch om 17:00 afgesproken? Eet je maar daarvoor of nadat je klaar bent. Lutsers!!!

Nou ja, voor mij maakt het niet uit. Weer twee uur vrije tijd extra. Snacks zijn toch al ontdooit op de club rn Kees komt niet. :(
Ja en ik zat een uur uit me neus te vreten.

Gaat toch richting club. De rest van de familie ligt al onder de wol een beetje ziek te zijn.
Pleite maken dus...............:D

Gaat toch richting club. De rest van de familie ligt al onder de wol een beetje ziek te zijn.
Pleite maken dus...............:D

bij mij is de rest v/h gezin beter, behalve ik :( , ik heb de hele dag beschuit en toastjes geknabbeld en thee gedronken , gaat wel wat beter , dus morgen maar weer arbeiten .

zo lekker mijn mand in :D

We hebben het er al een tijdje over maar we moeten nu echt weer eens samen in je hok gaan knutselen.Ik ben bijna vergeten hoe je eruit ziet man.

hint ; het is een beetje een opgeblazen type , maar wel een gezellige gast ;)

mijn deluxe is weer als nieuw , en staat samen met de nexus te wachten op de volgende indoor pret aankomende zondag :p

welterusten anyone , junk gaat lekker op bed met discovery op da achtergrond , slaapt zo lekker in dat engelse gelul ;)

Vanavond naar theater voorstelling geweest van NUHR. Was weer erg gezellig en leuk enzo..

Nu lekker slapen en morgen weer fijn aan het werk.. jeej. :)

- Donderdag Dazzler ophalen met .46 osmax en doos hout
- Van t weekend lege Decathlon ophalen voor de .82 Saito
- Ergens deze week mijn zolder voorzien van een Merlin zwevertje.

En dan blijft er net genoeg over voor een FPV gear.. Nu alleen die videobril nog even in voorraad krijgen, dan kan ik de hele buts bestellen

@Siggery: Hoeveel Amp vlieg jij die Merlin mee?

Pfff, sommige mensen! Bah!

Tijd om te gaan slapen.. Truste!!

@Knaller: Doe jij straks t licht uit jong?

Nah, doe zelf het licht wel uit hier thuis, zie ik morgenochtend wel wie het lichtknopje van het forum gedoofd heeft ;)

Truste all!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back