Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Knaller
Netjes hoor, en die dip is denk ik een kwestie van tijd dat je dat vloeiender voor elkaar krijgt![]()
@knaller, knap gevlogen.
Heb dit ook wel eens geprobeerd op de sim, is heel erg moeilijk !!!
Met inschrijven alleen kom je er niet. 75% van de sportscholen dankt zijn bestaansrecht aan mensen die zich wel inschrijven en contributie betalen maar nooit komen.Goed bezig man. Tito, ik en nog 2 vrienden hebben ons ook ingeschreven bij een sportschool. Stoppen met roken ga ik ook nog doen, alleen hoe en wanneer even bekijken![]()
Hoi gappies.
Sinds vanmiddag mijn hobby weer opgepakt.
Heerlijk 3 uurtjes in de sportschool wezen buffelen.
Lekker 2 uurtjes aan het dode staal gehangen en daarna nog een uur op de fiets gezeten.
Heb mezelf in tijden niet zo fit gevoeld
Ook afscheid genomen van de sigaretten en zakken chips,Siggy gaat weer op de gezonde tour![]()
Met inschrijven alleen kom je er niet. 75% van de sportscholen dankt zijn bestaansrecht aan mensen die zich wel inschrijven en contributie betalen maar nooit komen.![]()
goed voornemen ! maar hoe lang gaat gij het trekken ?
vooral bij lekker een avond bieren trekt het peukje wel
sportschool heb ik ook geprobeerd , erg gemotiveerd was ik .... 1,5 maand, daarna werd het teveel icm na het werken sporten .
ik hoop dat je het volhoud , en ook ik moet stoppen met dat vieze gerook , het slaat nergens op , maar met de spanningen van de laatste tijd vind ik het moeilijk om daadwerkelijk te stoppennweer:
waar zit je sportschool ? gaan we saampjes op rambo lijken![]()
Nou, het gaat je goed jongen. Het was leuk je gekend te hebben...Ik ga dit zeker volhouden.Heb altijd getraind,destijds door het omgaan met verkeerde mensen is het in het slob geraakt.Dit gaat mij nu niet meer gebeuren,verkeerde mensen laat ik niet meer toe in mijn leven ;-)
destijds door het omgaan met verkeerde mensen is het in het slob geraakt.
Whahaha,neehoor lieverds.Dit was ruim voor het HT tijdperk,jullie zijn mijn vriendjeswas dat voor ons ? , of zijn wij die verkeerde mensen, waardoor je door het vele gevlieg niet meer aan sporten toekwam ?
ik zou het er van nemen , je hebt nu lekker de tijd om te sporten , straks kun je weer gaar worden op de werkvloer
heb je al een job in het vooruitzicht ?
zondag weer indoor vliegen , dat is ook sporten, goed voor de hersen training en goed voor de lachspieren
![]()
Whahaha,neehoor lieverds.Dit was ruim voor het HT tijdperk,jullie zijn mijn vriendjes![]()
Ik ben in overleg met drie bedrijven,heb het er razend druk mee ;-)
Je weet wat ik gezegd heb heWe zijn momenteel weer aan het werven..
![]()
Whahaha,neehoor lieverds.Dit was ruim voor het HT tijdperk,jullie zijn mijn vriendjes![]()
Ik ben in overleg met drie bedrijven,heb het er razend druk mee ;-)
Bouw van de Malibu gaat gepaard met een rood wijntje..
![]()