Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spijker en of corby ;

Hebben jullie de malibu overgetokken,of is dit nog mogelijk ?

Ik heb zin om een nieuwe depron vliegert te bouwen.

Ik heb een poos terug geinventarisseerd of daar behoefte naar was. Dat was er niet, dus heb niets overtrokken.. Ben vrolijk begonnen aan de bouw.. :)

Ik heb een poos terug geinventarisseerd of daar behoefte naar was. Dat was er niet, dus heb niets overtrokken.. Ben vrolijk begonnen aan de bouw.. :)

ik denk dat corby nog niet begonnen is , dus maar ff vragen .
en het hoeft niet speciaal de malibu te zijn , misschien zijn er op de club nog mooie malletjes van leuke indoor vliegers .

of werkt dat frees apparaat weer ?

ik denk dat corby nog niet begonnen is , dus maar ff vragen .
en het hoeft niet speciaal de malibu te zijn , misschien zijn er op de club nog mooie malletjes van leuke indoor vliegers .

Hey spikkel,

Freesbeest draait beter dan ooit.

Wie beheer(s)t het freesbeest ookweer? Wil er even wat technisch vanaf weten...

Of weet iemand hier toevallig welke maat en merk frees gebruikt wordt?

n3xky9.jpg

misschien zijn er op de club nog mooie malletjes van leuke indoor vliegers .

Ik kan je helpen aan de mallen van een Elipsia en Zicral. Op de club zijn nog diverse andere mallen van een F3P, Nexus, Yak en andere dingen. Freesbeest heeft de Yak ook erin staan (geloof ik).

ps ; zijn er nog nieuwe indoor modellen uit het freesbeest te krijgen , of alleen de oude modellen ?
Uit freesbeest komen alleen maar afgeragde sponzige vliegers met teveel lijm en afbladerende verf. :yes: ;)

Op het forum vragen aan gebruiker wvr (Winfried de Vries). Als je het lief vraagt, bouwt hij een eigen ontworpen Xerces voor je. Kun je dan ophalen in Velserbroek. De halve NK F3P vloog met dat ding. :?

Even een :offtopic:vraagje aan de computer kenners:is het verstandig om een upgrade versie uit te voeren van windows xp naar windows 7 of kan je gewoon beter een schone installatie van windows 7 uitvoeren.
En zijn de externe harde schijven van western digital een goede keuze.
Alvast bedankt
Grt Snoeksel

Even een :offtopic:vraagje aan de computer kenners:is het verstandig om een upgrade versie uit te voeren van windows xp naar windows 7 of kan je gewoon beter een schone installatie van windows 7 uitvoeren.
En zijn de externe harde schijven van western digital een goede keuze.
Alvast bedankt
Grt Snoeksel

Gewoon schoon installeren. En dan lekker XP houden :D

????? WTF

@ Snoeker: gewoon 7 erop gooien :yes: Heb ik ook gedaan na een format c: ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Flikker op met je windows 7 man. Gewoon Xp dat loopt veel sneller dan 7:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back