Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn Malibu ligt te drogen.. Dus nu eerst even updaten vaan 3.0m en dan online nog even updaten en dan kom ik er ook aan..

Was gezellig, maar ik hou het voor gezien. Nog even de Malibu afplakken en dan lekker naar mn nest

Zo, Malibu zit in elkaar op electronica en carbon stangen na.. Morgen weer een dag..

Truste!

jaaaaaaaaaaaaaaa, we kunnen weer zien wie er meeleest op het draadje :D

ik had vanavond wel even langs de club gewild , maar aangezien mijn vader in zijn laatste fase zit en elke dag 10 jaar ouder word , moest ik even inspringen daarstraks om zijn vriendin te ontlasten .
zaterdag ga ik er ook een halve dag heen om op te passen , hij kan eigenlijk niet meer alleen zijn , dus kan zijn vriendin even ontspannen ,en ook even boodschappen doen ed .

vandaar dat ik een indoorvlieger wil knutselen ,om dat bij mijn pa te kunnen doen zodat ik wat om handen heb , hij slaapt nogal veel, vandaar .

we zijn wel bezig met verzorging te regelen bij hem thuis , maar die staan ook niet gelijk voor de deur :mad:

Mooi klote Junk:( Ik hoop voor hem dat hij geen pijn heeft enzo. Laatste fase alweer? Wat is dat dan snel gegaan dan man! Wel goed van je dat je doorgaat en er voor hem bent.

Sterkte ermee man...

Good murning,

nog een paar uurtjes en dan weekend :yes:

wordt denk ik bouwen met dat knut weer...

(vrouwtje wil naar de vakantie beurs..., hmmm, misschien geen slecht idee ;-) )

En inmiddels de 4de v3.0.p

Edit; hij wil gewoon niet updaten
Yep, dat weigert nog wel eens. Beetje druk op de server van Phoenix. Ook nog steeds et probleem dat bij drukte je wel in een sessie zit maar de rest niet ziet. Schijnt te maken te hebben met te snelle videokaarten, evenals kwijtraken van je muispijltje in full screen.

(vrouwtje wil naar de vakantie beurs..., hmmm, misschien geen slecht idee ;-) )
Die vakantiebeurs is niet zo duur. Maar meestal heeft een bezoek grotere financiële gevolgen. :( ;)

Goedemoggels..

@Junkie: Sterkte man! Vervelend allemaal..

@RonaldR: Ik zal vanavond (eindelijk eens tijd) even kijken voor je betreft zwaartepunt van de Sukhoi..

Hebbu er ook een dan?

Goedemorgen allemaal,

Inderdaad een beetje storm vandaag EN HET HELE WEEKEND...!!!!
Zo dat moest er even uit.

:( Gaat nog even werken.................

:D Bijna weekend..........

Met die specs moet Windows 7 geen enkel probleem zijn. Wel minimaal 3GB geheugen. Gaat dan prima.
Gaat het geheugen op krikken dat wilde ik toch al doen vanmiddag maar even kijken voor windows 7.vanmiddag komt ook mijn extra harde schijf binnen van 2 tb dus van het weekendweer wat te doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back