Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil ook 8)
en weer thuis , was idd ff erg lekker ,met veel "blik op de weg " momentjes :D , ik was heels vergeten dat ik een motor heb :o, omdat jij er gisteren weer over begon , kreeg ik gelijk kriebels ! ps ; waren weer veel motoren op de weg !!

Yo homeboy,
zorg dat je op tijd bent, kan druk zijn met parkeren vanwege vlooienmarkt.
m.v.g. Erik

nou lekker dan !! , maar de meeste zullen rond 16;00u wel aftaaien

nu ff langs me pa , en daarna door naar de spatterstraat , tot laters

Op het vliegtuig is het makkelijkst.:)
Kijk, dat zijn tenminste nuttige posts. :thumbsup: :worship: Ik heb een uur zitten zoeken naar waar ik ze zou laten. Na jouw tip was het 5 minuten werk. Superrrrrrrrr!!!!!!!!! :D

Nu met 4x HXT500 en OrangeRX 6CH ontvanger op 111 gram. Nog 2 stangetjes voor hoogte- en richtingsroer (ca. 5 gram), regelaar (8 gram), accu (52 gram), motor (26 gram) en propellor. Vliegklaar dus net boven de 205 gram. Als het landingsgestel er ook op zit dan komt het op zo'n 220 gram. 8) Moet toch wel indoor vliegbaar zijn dan, 't is immers veel vleugel (62cm + 55cm spanwijdte met profiel). :yes:

Ja, en volgende week gaat het were vriezen :(

Was trouwens wel een tegenvaller op het veld. wind was erg aanwezig.

Ziet er goed uit sleur... Maar waarom heb je niet 2x een pennetje genomen, die in de rolroeren geprikt en met elkaar verbonden met 1 staafje carbon?

Zo zit het ook op de Infinity (welke bijna weer vliegklaar is overigens)

De Malibu wordt nu voorzien van de nodige servo's. Dan rest enkel nog het plaatsen van een motor en ESC en CG punt bepalen en dan istie klaar voor volgende week indoor raggen :)

Ik heb e.e.a. zitten lezen op RCGroups en daar bleek voor het gewicht en omvang het gebruik van krimpkousscharnieren geen succes. Na enige tijd scheuren en ruimte. Ook staat de vleugels niet boven elkaar waardoor een vreemde hoek ontstaat. Differentiaal is onvermijdelijk, dat wordt mixen.

Dit voldoet prima en ziet er netjes uit. :yes:

en weer thuis , was idd ff erg lekker ,met veel "blik op de weg " momentjes :D , ik was heels vergeten dat ik een motor heb :o, omdat jij er gisteren weer over begon , kreeg ik gelijk kriebels ! ps ; waren weer veel motoren op de weg !!

Ja was ook erg lekker weer, ben heel ff buiten geweest en dat voelde bijzonder lekker.
Bij ons thuis ook veel motoren langs horen komen.

Morgen is mijn nieuwe schatje thuis.
Too bad dat er een schorsing op gaat volgen :mad:

Nu op discovery american choppers. Ze bouwen een electrische dragbike. Daar zit een onwijs grote brushless motor op :hammer:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb e.e.a. zitten lezen op RCGroups en daar bleek voor het gewicht en omvang het gebruik van krimpkousscharnieren geen succes. Na enige tijd scheuren en ruimte. Ook staat de vleugels niet boven elkaar waardoor een vreemde hoek ontstaat. Differentiaal is onvermijdelijk, dat wordt mixen.

Dit voldoet prima en ziet er netjes uit. :yes:

Pfff.. na enige tijd... Zo ver komt ie niet eens.. :D

Wel filmpie maken als ie af is en ermee gevlogen wordt he :). Ben wel benieuwd naar hoe het profiel zich verhoudt.

De Malibu is overigens klaar. Zojuist laatste electronica erop geplakt. Vanavond even een foto, voordat hullie mij niet geloven :)

Tuurlijk filmen we. Elk avontuurtje gaat toch op film? ;) En ik heb ondertussen een hoop gekke dingen gebouwd. Had zoveel tijd overgehouden als ik sigarenbandjes was gaan sparen. :( ;)

Spij Goes FPV!!!

Zojuist 5.8Ghz setje besteld + OSD + Fatshark bril + Patch antenna..

*gaat wachten tot spulletjes binnenkomen*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back