Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk weer Junkie !!

ps. PB

THanks

gaat ik morgen regelen ;)

Junkie, wie is die helivlieger met dat rode vest? Hij vliegt erg goed volgens mij.

weet eigelijk zijn naam niet , maar hij zit al een tijd bij de raggers

Leuk filmpje inderdaad Junk!

De Malibu weegt 178 gram, zonder accu (wel met rest van electronica)
Geen idee of het goed is of niet, zullen het zien volgend weekend :)

@Burp: Goed voor je :lol:
Eigen schuld, dikke... ;)

je malibu is redelijk zwaar , dat komt omdat je alles erop gebouwd hebt volgens de beschrijving .

ik laat al het triplex weg , de dubbele depron delen op de neus en de versteviging langs de hele body met de gaten erin laat ik ook weg

dit alles scheelt heel veel , jouw malibu is wel steviger ,maar als hij een disc tegenkomt helpt dat niet meer ;)

kortom , ik ga hem heel licht bouwen , is ook de uitdaging .

corby ; ik heb jouw malibu al op depron platen getekend , en het boekje al gekopieerd .

burp ; sterkte met je mooie oog , morgen zal je er helaas meer last van hebben , ik denk dat hij dan dicht zit , we zullen het zien ;)

@P51K3: Best zwaar voor een indoor vlieger. Boven de 140 gram voor een doorsnee F3P-achtige is al zwaar. Wordt dus een soort pilonnen racen. ;)

@Burp: Slap excuses hoor. Je hebt gewoon staan rellen. :yes:

@knaller: Die heli gast heet Frank, vliegt in de zomer ook met een dikke P51 op het veld.

Laatst bewerkt:
Ach ja, de Malibu is misschien wat aan de zware kant. Heb ook niet echt stil gestaan om het zo licht mogelijk te maken.

Wel weet ik dat ik eerdaags (ben momenteel platzak, ivm FPV meuk) een nieuwe F3P vlieger ga bestellen. Dit keer eentje die ook echt uber geschikt is voor F3P vliegen.. Echte servo's erop.. ach wat lul ik stom...

De Malibu is weer een leuke ragbak (welke niet gevlogen gaat worden als er ook discs in het luchtruim zijn).. Oh en Vinni moet ook aan de grond blijven als ik ga vliegen.. :D

Ach ja, de Malibu is misschien wat aan de zware kant. Heb ook niet echt stil gestaan om het zo licht mogelijk te maken.

Wel weet ik dat ik eerdaags (ben momenteel platzak, ivm FPV meuk) een nieuwe F3P vlieger ga bestellen. Dit keer eentje die ook echt uber geschikt is voor F3P vliegen.. Echte servo's erop.. ach wat lul ik stom...

De Malibu is weer een leuke ragbak (welke niet gevlogen gaat worden als er ook discs in het luchtruim zijn).. Oh en Vinni moet ook aan de grond blijven als ik ga vliegen.. :D

maakt ook niet uit , ik vind je malibu wel erg mooi met die donkere triplex verstevigingen , en bij een lichte crash is hij waarschijnlijk nog heel ;)

aangezien ik geen balsa kisten meer koop ,omdat ik gewoon stomweg vol zit met leuke vliegers ,blijft over het bouwen van depron vliegers , dwz bij elk nieuw gebouwde vlieger gaat er een oude depron vlieger weg .

ik wil gewoon wat te knutselen hebben , dat word de malibu superlicht kloon , en de fabrieks super sirius , deze heb ik besteld .

eruit gaat dan de clik en de hellcat

vandaag heeft de nexus schade opgelopen , dit kwam door mijzelf ,en niet door botsingen onderling .

ook deden de raggers vandaag aan minuten vliegen , solo vliegen dus , niet de hele tijd , maar een beetje afgewisseld , dus kunnen mooie vliegers ook los :D

Zat je niet gewoon aan iemand anders zijn wijf op een tennisfeest Burp?

mogge ! lekker wakker worden met een filmpje v/d rt super sirius :p

indoor vliegert met spinner :eek:

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back