PH-ILS
Forum veteraan
Nu nog over dat flybarless.... :teacher:![]()
Daar ben ik het ook over eens, alleen diegene die beide systemen heeft gevlogen kan daarover oordelen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nu nog over dat flybarless.... :teacher:![]()
Ja, gezelli, simmen. 20:30 is goed.
@ knaller/ 3dfris/ andere heligegadigden.... 8O
Voordat jullie zondag s allemaal in a'dam staan:
Zondag 23 Januari, Lawsonpad, Almere Pampushout.... klinkt niet echt als amster*am :nooo:
Zit in me bouwhok en kijk eens om me heen,de balans van zondag middag 2 uurtjes vliegen.
Disk: Denk dat die een klein beetje overleden is.
Hydrofoam:Aan flappen.
Nexus:Helaas van ons heengegaan.
CopterX:Yoepi heel mee naar huis.
Marcel en Marco dank u wel,ik heb nu weer een bult ruimte en een goed excuus om in me schuur te gaan lope legge plakken.
Graag een extra vliegert die goed vliegt is nooit weg.ik zal binnenkort de malibu bij je langs fietsen , als je wilt mag je ook mijn clik hebben , daar hoef je alleen de electronica in te plakken
Zit in me bouwhok en kijk eens om me heen,de balans van zondag middag 2 uurtjes vliegen.
Disk: Denk dat die een klein beetje overleden is.
Hydrofoam:Aan flappen.
Nexus:Helaas van ons heengegaan.
CopterX:Yoepi heel mee naar huis.
Marcel en Marco dank u wel,ik heb nu weer een bult ruimte en een goed excuus om in me schuur te gaan lope legge plakken.
Heb nog niet gekeken. maar dan hebben ze het net aangepast. Was namelijk eerst A'dam.![]()
Nee,ik heb vreselijk gelachen was weer helemaal top.Maar je hebt WEL gelachenen gedanst ....
Is helaas geen fimpje van.. oude rocker die op Disco heen en weer wiegt
Nope, vanaf 3 januari staat er al dat het in Almere op de Kaapstadweg is.Heb nog niet gekeken. maar dan hebben ze het net aangepast. Was namelijk eerst A'dam.![]()
Graag een extra vliegert die goed vliegt is nooit weg.
Daar ben ik ook achter.dat depron neemt veel ruimte .