Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist weer lekker 2 uurtjes in da sportschool geweest,echt een heerlijke uitlaatklep.Buikje is al weg en de armen en borst gaan weer groeien :-)
Zometeen met mijn pa naar het AMC,hoezo tijd zat als je in de ww zit.Ik heb het de afgelopen 2 jaar nog niet zo druk gehad als nu :-)

Goedverde5%()&^%)#)^_^_!
Ik vrij lope legge nemen om die %%)*&_)%$#$)^*&@#!_)+ opel te repareren,is tie gewoon overleden,dat heb ik weer,ik heb ook altijd wat,ik zal weer eens niet wat hebben.

Maar eluk nadeel heeft zijn voordeel,nu heeft ik wel de rest van de dag om de 3D televee aan de de muur te lope legge knutsellen ende de aan te sluiten cq mee lope legge spelen.

Zojuist weer lekker 2 uurtjes in da sportschool geweest,echt een heerlijke uitlaatklep.Buikje is al weg en de armen en borst gaan weer groeien :-)
Zometeen met mijn pa naar het AMC,hoezo tijd zat als je in de ww zit.Ik heb het de afgelopen 2 jaar nog niet zo druk gehad als nu :-)
Moet je een opel kopen dan heb je het pas druk,gaat allemaal van de zuivere bouwtijd af.

Goedverde5%()&^%)#)^_^_!
Ik vrij lope legge nemen om die %%)*&_)%$#$)^*&@#!_)+ opel te repareren,is tie gewoon overleden ...........................

Ooopsss,en nou ??? :onweer:
Je spaarvarken kapot slaan, of lag deze al in de kliko ? ;)

Nee, voor Siggy geen Slopel meer.Die Corsa was best een leuke auto, maar in onderhoud vond ik hem erg duur.......

Siggy nu heb je ff tijd om de dingen te doen die je voorruit schoof ;)

Mee eensch :D
Altijd maar met de zaak bezig geweest, nu even tijd voor Siggy :p

Was vanmorgen even met de auto van Yvonne naar Kwik-fit. Voorband liep steeds leeg. Bleek er aan de zijkant een nagel in te zitten (niet Edwin :mrgreen:)

Conclusie, bandje moest worden vervangen, was aan de binnenkant ook stuk gegaan. 130 eurootjes armer.

Straks in 072 even twee uurtjes in da bus rijden, leuk :yes:

Hmmm, maar eens een veiling maken van de depron kisten ;)

Zal even kijken wat de kosten zijn geweest en de prijs bepalen. Stuur later pb's.

Als ik weer wat c131 servo'tje kan bestellen ben ik gelukkig.

Eerst maar eens het zwaartepunt van de Xerces bepalen, accu moet nu voor de prop gemonteerd worden :confused:

Laatst bewerkt:
Zo zware 3D kast hangt ci module in zijn kont, Disq instellen kanalen zoeken en kijken maar wat een beeld he scheelt wel ff met dat ouwe kreng.
Zal straks ff kijken of ik hem op het netwerk krijg.

@ Sleur/Martin/Spijker etc is sreamen ook een beetje te doen met wifi dongle?
Of is het gewoon wijs om er een kabel rechstreeks naar de router te maken.

streamen dat is.....

Snelheid info hebben we nodig Gorby ! Als jij een 11mb wifi hebt zou ik het niet doen :-)

gigabit naar de desktop is ruim voldoende...

54mb ?? moet kunnen...

Streamen met wifi is geen probleem (doorgaans). Streamen via een mobiel internet abbo gaat wel probs opleveren (voornamelijk ivm download limieten)

Ik stream via een netwerkkabel, werkt perfect... maar bij mij lag hij er al :yes: dus dat maakt de keuze makkelijk ;)

Laat mij er maar buiten. Ik heb geen tijd om me daarmee bezig te houden. Gebruik ik dus ook niet. ;)

*vrolijk met zijn microcontrollertjes verder prutst* :pc:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back