Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
BYM op weg naar zijn werk op een doordeweekse dag.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hehehe, de geluidsdragers in '54 waren nou ook weer niet je-van-het. ;) Dat compenseer je met een buizenbak. :yes: Een buizenbak klinkt "warmer" doordat de vermorming veel overeenkomt met de gehoorkromme/-gevoeligheid van onze oren.

Vandaag een lekker thuisblijfdag. :? Kleine aap gisteren al thuis met koorts en gaarheid, vandaag grote aap maagkramp en koorts. Maar even de Bipie af maken, wat knutselen aan de zeilboot, de Zeikral Crash&Bash herstellen van de aanvliegen in de Zeehond en wat verder piemelen met de microcontrollers (oud LED display tot leven wekken, mijn productiebezigheid 20 jaar geleden).

Goedemorgen heren...

Gaat er nog gevlogen worden (overdag dat is). Vanavond sowieso in de hal, maar ik ga zo even lekker met de Sukhoi raggen aus das field...

Da's BYM niet. :nooo: Die ligt helemaal op de achterbank tijdens het rijden. :mrgreen: Een beetje net als die navigator, maar die heeft geen stuur en pedalen. :D

Overigens is het voetenwerk interessant. Moet je eens proberen om met je linkervoet een beetje te remmen (gordel om doen is wel handig). :lol: 8O :? En die randdebielen langs de kanten zijn echt suicidaal. :(

Goedemorgen heren...

Gaat er nog gevlogen worden (overdag dat is). Vanavond sowieso in de hal, maar ik ga zo even lekker met de Sukhoi raggen aus das field...

brrrr , veel sterkte in da modderpoel ;)

lijkt me ook geen lekker vliegweer , vanavond lekker warm en droog /windstil vliegeren !

ps; mogge @ iedereen

Het is best slecht weer in 0251. Gaat nu met Bryan naar de voetbal. Spelen tegen Odin '59. Thuis wedstrijd, want die zitten hier om de hoek. Daarna maar even kijken qua vliegen. Denk niet dat het veel wordt.

Straks even bij Quartel langs, nog wat bende kopen en dan door naar het veld..

met die bende bedoel je dat je drijvers gaat kopen :rolleyes:

doe wel je laarzen aan , en neem een touw mee voor de veiligheid , mocht je te diep wegzakken :lol:

straks ff naar me pa , eerst thuis nog wat rommelen ,en wat lipo's laden .

ik heb de clik en de nexus weer vliegklaar staan , vanavond wat rugvluchten en meskant oefeningen doen tussen het geweld door ;)

Net even wezen kijken op het veld. Ziet er niet best uit. Ik heb er maar een bord in gezet... :(

drijfzand.jpg

Thnx sleur, zal dr rekening mee houden ;)

Heb de Spitfire achterin liggen (jaja, veel later gekocht dan burp en gaat gewoon veel eerder vliegen..) en de holiday.

Voor vanavond de Malibu, een Xerces en een disc.
Heb wel weer zin om 2 uurtjes lekker te raggen.. Oh, CRAPpapier niet vergeten mee te nemen.. ;)

:mrgreen:
Maar nope, ik rijdt geen Audi he :teacher:

Da's BYM niet. :nooo: Die ligt helemaal op de achterbank tijdens het rijden. :mrgreen: Een beetje net als die navigator, maar die heeft geen stuur en pedalen. :D

Helegaar niet, ik lig op de bijrijdersstoel anders kan ik mijn poot niet strekken ;)

Net als een kano zeg maar, rechtoe uitgestrekt.

Over kano's gesproken ...

Laatst bewerkt door een moderator:
Even voor de Spektrum gebruikers die gebruik maken van de Spektrum OrangeRX 6-kanaals ontvangers (die goedkope van $7,99).

Die dingen zijn levensgevaarlijk. In 50% van de gevallen zal de motor vol gas indien het zendersignaal wegvalt!!! 8O Ook is er een interferentie tussen AUX1 en AUX2, AUX2 (kanaal 7 8O) beïnvloed AUX1 (kanaal 6) als beiden worden veranderd. Da's spannend want de originele Spektrum AR61xx heeft daar geen enkele last van.

Daarnaast zijn ze niet 100% DSM2 compatible want op mijn DSX9 doen ze bij het binden al heel gekke dingen. Beetje wild roeren met alle kanalen resulteert in het heftig blijven bewegen van de servo's als de sticks los worden gelaten.

Mocht iemand nog interesse hebben in deze ruk ontvangers, ik heb er nog een stuk of 4 liggen. Voor 5 eypo per stuk mag je ze overnemen. :bye:

*Spektrum AR6110's bestellen gaat* :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back