Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen ff lekker de duinen in met het gezin :yes: Zojuist op de site van PWN twee jaarkaarten besteeld :D Gaan we dus vaker doen. Nu maar hopen dat we niet verdwalen :nooo: want morgenmiddag moet ik naar de radiostudio :mrgreen:

Geocaching-Girl-geocaching-geocahes-caches-smiley-emoticon-000861-large.gif
Geocaching-Boy-geocaching-geocahes-caches-smiley-emoticon-000860-large.gif

Laatst bewerkt:
Bedankt Junkie,

I'll be there

geen dank ;)

Kut morgen vliegen en ik heb niks om te vliegen.
Nou ja neem me heli wel mee, betalen moet ik toch.

ik heb vliegers zat , maar geen lust , en betalen moet toch , scheelt dus als D pilot in mijn plaats gaat ;)

ik heb morgen floor , dus even langs me pa , en wellicht gooi ik wel een outdoor vlieger in de auto voor een ouderwets rondje brandstof vliegen , of ik ga evewn een strand/duin wandeling maken met dochterlief , ik zie wel .

Heren.... Slecht weer... Wat moet je dan doen he?

Voor de Android Fans onderons. De overbekende Flight timer voor het indoor vliegen.

Versie 1.0
Er kan en moet nog wat aan verbeterd worden maar het begin is er.
Laat eens weten of ie installeerd en werkt ?

img.php

2ezl6x4.jpg

Laatst bewerkt:
Je kunt de PDF van de tijdelijke dagpas toch aanpassen? :yes: Werkt prima voor die 3x in het jaar dat je in de duinen moet zijn. 8O :? ;)

Voor dat tientje in het jaar ga ik niet moeilijk lope legge doen :nooo:

Moet je binnenkort ook een kopietje hebben :mrgreen:

Laatst bewerkt:
Hij werkt wel maar heb hier geen geluid?

Dat is makkelijker, kan je gewoon doorvliegen :p

Even verder met de merlin. Waarom moet de accu op de plaats van de regelaar :( klooien met zwaartepunt en ruimte :rolleyes:

Dan nog cockpitje spuiten en uitslagen opmeten.

Tussendoor FSX en saitek x52pro getest. Werkt ook op oudere pc :D
Even richting heliveldje bij noordersluis ;)

wie is wie

Wij hebben het wel eens over het maximaal aantal vliegtuigen in de lucht. Bij 3 vliegtuigen beginnen sommige hem al te knijpen of hun kist heel zal blijven of zal hij een mid-air mee maken. Moet je je voorstellen hoe zij dan aan het billenknijpen zijn als je de lucht in gaat met 72 de zelfde toestellen.

[URL="
- 73 T-28's flown at the same time at Joe Nall 2009. Pretty cool[/URL]

iets voor de evenementen comissie eerst met ze allen bouwen en dan vliegen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wij hebben het wel eens over het maximaal aantal vliegtuigen in de lucht. Bij 3 vliegtuigen beginnen sommige hem al te knijpen of hun kist heel zal blijven of zal hij een mid-air mee maken. Moet je je voorstellen hoe zij dan aan het billenknijpen zijn als je de lucht in gaat met 72 de zelfde toestellen.
Is al een oud filmpjes maar:
- Het toont aan dat je met 2,4GHz toch wel met heeeeeeel veel tegelijk kunt vliegen;
- Piepschuim vliegtuigen heerschend zijn;
- Alles ongeveer even snel zijn rondjes vliegt;
- Allemaal dezelfde kant op vliegen het aantal aanvaringen tot een minimum beperkt;
- Het echt spectaculair is.

Maar dit soort acties lopen bij onze club op niets uit. Avonturen met allemaal dezelfde vlieger zijn kansloos. Veel meer dan drie of vier enthousiasten vind je niet, dat hebben we al gezien bij de FunJets en de (Mini) Swifts. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back