Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zeg elk lid verplicht een x aantal vlieguren per jaar ,zoniet royeren die hap.
Die Disc ben ik nu wel op uitgekeken.Gewoon een X aantal van die discs maken (op naam van de club en betaald door het betalende lid).. Dus dan wil ook iedereen er een hebben (materiaal blijft eigendom van de club). Vlieg je iets stuk, dan plakke-plakke en dan weer vliege-vliege
Einde van de dag, resultaat bekijken, brokstukken naar grofvuil en electronica weer plakken op nieuwe kistjes voor een volgende ronde..
Ik zeg elk lid verplicht een x aantal vlieguren per jaar ,zoniet royeren die hap.
Welk veld? Oh, die modderpoel... :?( ze betalen ook mee aan de huur van het veld maar je hebt geen last van ze met vliegen![]()
Voor wie van oude audio- en videomeuk houdt: Toffe site. Niet compleet maar geeft een goed beeld van de ontwikkelingen van de afgelopen 100 jaar audio- en videoapparatuur.
Die Disc ben ik nu wel op uitgekeken.Er zijn wel leukere ragdingetjes, zeker voor buiten want niemand gaat in de zomer in een hal staan (denk ik).
Yep dat is de achterliggende gedachte(moet ook me mezelf denken he)Gaat het een stuk rustiger worden....
--edit-- Te koop forum gaat napluizen...., vermoed dat er een hoop te koop komt te staan..
Interesse: Ja.voor de audiofielen onder ons, ik heb nog een DAT recorder staan... intresse?
Ik doe mee want daar ben ik wel goed in.*vliegt gewoon zijn eigen spul aan gort*
Ik doe mee want daar ben ik wel goed in.
Ende de teruggesend ende de weer terug ontvangen.peeeeeeeeeeeeeeejbeeeeeeeeeeeeeetje
voor de audiofielen onder ons, ik heb nog een DAT recorder staan... intresse?
Ik zeg zijn laaste vlucht vanmiddag ,dat is een waardig afsCHIJT.@Gorby
Mijn disc is ook nodig aan vervanging toe, die van mij valt echt bijna uit elkaar.
Leuk zo'n DAT recorder.Ik heb hem destijds weggedaan en een Minidisc aangeschaft.
Ik ga de PS3 weggooien, spelletje uitgespeeld en hij is drie dagen oud.
*hele verzameling spelconsoles vanaf de echte PONG versie van Coleco heeft* 8O
*alleen nog een Atari Lynx mist*![]()