dan mag je hem wel door mijn brievenbus gooien

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
goeiemorgen allen,ik ben van plan naar het veld te gaan.
Het veld is zooooooooooooo 2010 indoor is hot,kom lekker naar de wormer vanmiddag.
*alleen nog een Atari Lynx mist*![]()
Nee LBP2 snel doorgeraced met kleine Sleur (solo kan dat niet). Gemiddelde score is laag. Nu dus alles op 100% doen. Gaat wat langere duren vrees ik.Knap, als je GT5 uitgespeeld hebt..![]()
En alles aan stukken vliegen, nee dank je.Het veld is zooooooooooooo 2010 indoor is hot,kom lekker naar de wormer vanmiddag.
Waardis het niks. Meeste heb ik gekregen of geruild.Hoopt dat dit nog eens wat waard wordt![]()
Retro steentje zeker. Dat LBP2 is ook best oldskool in een nieuw jasje.Ik heb hier nog de supernes van Nintendo.Inclusief de spelletjes yoshi island,donkey kong country,supermario brothers etc. binnenkort maar weer eens aansluiten.Vintage RULEZ! ;-)
Nee LBP2 snel doorgeraced met kleine Sleur (solo kan dat niet). Gemiddelde score is laag. Nu dus alles op 100% doen. Gaat wat langere duren vrees ik.
En alles aan stukken vliegen, nee dank je.
Waardis het niks. Meeste heb ik gekregen of geruild.
Retro steentje zeker. Dat LBP2 is ook best oldskool in een nieuw jasje.
Nee LBP2 snel doorgeraced met kleine Sleur (solo kan dat niet). Gemiddelde score is laag. Nu dus alles op 100% doen. Gaat wat langere duren vrees ik.
En alles aan stukken vliegen, nee dank je.
Waardis het niks. Meeste heb ik gekregen of geruild.
Retro steentje zeker. Dat LBP2 is ook best oldskool in een nieuw jasje.
Er schijnt iets heftigs in de buurt aan de hand te zijn met de interwebs. T-Mobile doet helegaar niets meer, zelfs bellen niet. Vodafone gaat met data aan/uit/aan/uit/aan/uit en mijn DSL van XS4ALL staat ook al twee dagen te stuiteren. :? Dus ik zet mijn Tab aan en hij post braaf nog een keer hetzelfde.Vandaag lul je dubbel zo slap![]()