Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bezoek aan radio Beverwijk. Was gezellig... heeft iemand het opgenomen?
Binnenkort gaan we nog een keer heen :thumbsup:

DSC01195.jpg

DSC01194.jpg

DSC01193.jpg

DSC01191.jpg

Volgende keer wat knappe plaatjes meenemen. Misschien dat ik dan ga luisteren (nog wel 3DFlesh horen kleppen over zwarte markt helidingen).

Vanmiddag nog twee ketsjes gescoord in IJmuiden. Nu snel eten, richting huis, inladen en naar Egmondia. Druk, druk, druk. Geen tijd gehad voor andere zaken als de GPS Tracker. :( :evil:

Vanmiddag met Kris nog ff lekker op het veld gestaan, is wel een bietje nat...:rolleyes:

Toch weer wat vluchtjes gemaakt, alleen na 2.5 uur voelde ik mijn voeten niet meer...

Kris weer wat oefeningetjes gedaan, daar na de heren op de radio geluisterd...
Heb ze horen zeggen dat het geen sport is, :confused: Moet je kris ff vragen na een paar buitenlandingen.. ;)

Vanmiddag met Kris nog ff lekker op het veld gestaan, is wel een bietje nat...:rolleyes:

Toch weer wat vluchtjes gemaakt, alleen na 2.5 uur voelde ik mijn voeten niet meer...

Kris weer wat oefeningetjes gedaan, daar na de heren op de radio geluisterd...
Heb ze horen zeggen dat het geen sport is, :confused: Moet je kris ff vragen na een paar buitenlandingen.. ;)

Dat ligt aan z'n zender, buiten het veld gaat ie op autopilot/auto landing ;)

Of hij vind het gewoon leuk een flink stuk te wandelen :D

Hopelijk voelt Junk zich snel weer goed.. Ben benieuwd naar de chaos dat op film staat van vorig weekend :)

nou vooruit dan maar .

tot 14 minuten erop gezet ,anders gaat youtube me blokken

dit is dus van vorig weekend .

Laatst bewerkt door een moderator:
Net even mijn oude hobby opgepakt, 1:32 slotracen :yes: Mijn oude bolide ff opgeknapt dus binnenkort wat baandelen uitleggen 8O :banana:

DSC01200.jpg

De geluiden worden niet /kunnen niet multithreading afgespeeld.

Zou moeten smokkelen aan het begin denk ik maar , of als de geluiden spelen
een seconde "verrekenen"

Zal eens kijken wat de mooiste oplossing hiervoor is.
De beste is overstappen naar een volwassen programeer omgeving.
Dit is de app inventor... leuk maar beperkingen...

Nieuwe ronde nieuwe kansen :-)

Bedankt voor de feedback !

[edit] Ga wel wat smokkelen met de timer...

Laatst bewerkt door een moderator:
Net even mijn oude hobby opgepakt, 1:32 slotracen :yes: Mijn oude bolide ff opgeknapt dus binnenkort wat baandelen uitleggen 8O :banana:

Heb je hem in de wasstraat (wasbak) gedaan om hem zo glimmend te krijgen ;)

Binnenkort lezen we hier dat je ook een rijke verzameling Marklin en mecano hebt...

Lekker gevlogen, Niels bedankt voor het invliegen.

Nu oefenen met rugvlucht landen :mad:

Mooiste oplossing is de systeemtimer. Die telt gewoon altijd braaf door. Bij de start van de klok neem je de actuele waarde. De stoptijd is de timerwaarde plus je gewenste tijd (omgerekend naar milliseconden). Weergave van de aftelling is een eenvoudig rekensommetje. Dat is de enige goede manier. Gewenste waarde groter of gelijk aan de actuele timer? Procedure opnieuw starten, nieuwe ronde.

Voor het afspelen van geluid moet je een aparte worker thread starten die het geluid afspeelt. De afhandeling daarvan heeft dan geen invloed op je main loop. Of in de queue van de mediaplayer plaatsen. Of vanaf Android 2.2 gebruik maken van TTS.

-edit-
Zoiets dus. En over de MediaPlayer Class os AsyncPlayer Class. En voor de tijdmeting in millisecondes dus de uptime.

Laatst bewerkt:
@Junkie: Thnx voor t filmpje. Heb nu al zin in volgend weekend.. (overigens, ik neem dan wat gebak mee)...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back