Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb me aangemeld bij Runnersworld. Gaat dus ook lopen. Moet alleen nog een paar goede schoenen halen.

Mijn aansturing voor de Wiimulticopter werkt. Had een regel te veel in de software aangezet. Nu alles inbouwen en morgenmiddag vliegen.

Vandaag ook slecht nieuws. Heb vanmiddag de knoop doorgehakt met de relatie. Na 18 jaar komt er een einde aan. Gelukkig niet met ruzie. Zal ook nog wel even duren voor dat alles geregeld is. Heb ook nog een huis in de aanbieding. Dus.............. zo is de week begonnen.
Vanmiddag dus even vrij genomen en morgen ook. Kan het koppie even uitwaaien.

Shitttt voor jullie zeg.
In iedergevall goed om niet met ruzie uit elkaar te gaan.
Hoop voor je/jullie dat alles op de pootjes terecht komt.
STERKTE

Vandaag ook slecht nieuws. Heb vanmiddag de knoop doorgehakt met de relatie. Na 18 jaar komt er een einde aan. Gelukkig niet met ruzie. Zal ook nog wel even duren voor dat alles geregeld is. Heb ook nog een huis in de aanbieding. Dus.............. zo is de week begonnen.
Vanmiddag dus even vrij genomen en morgen ook. Kan het koppie even uitwaaien.

Kan niet zeggen dat je meegaat in de commercie, wat een dag pik je ervoor uit gozer, maar je zal er vast jullie redenen wel voor hebben.
Sterkte allebei! Alledrie for that matter :)

@ jasper ; ook sterkte gewenst namens junkie , erg vervelend dit :(

als alles weer geregeld is , daarna weer vooruit kijken .

@freijn: Waarin knutsel jij Android? Eclipse? Of plain Java/XML en dan de compiler er overheen? Welke Android gebruik je? Als je Eclips met de 2.2 Google API gebruikt, heb je alle grafische tools tot je beschikking. Het stukje script er omheen is snel te regelen.

Ik zal een VM inrichten met Eclipse en de SDK. Ook maar eens wat meer storten op project nummer zoveel+9... :hammer:

*wil een hoop dubbelzinnige opmerkingen maken maar houdt zich in* :yes: :?

houd mij verder ook in , is het nog iets te vroeg voor ;)

*knutselt verder aan het filmpje over de levensloop van mijn vader met in de mix foto's en filmpjes ,. deze zal ik tentoonstellen op de begrafenis ,met de muziek van procol whiter shade of pale , gaat niemand het droog houden , het maken van de film gaat al gepaard met een nat toetsenbord :(

Ook maar eens wat meer storten op project nummer zoveel+9... :hammer:

Zou jij niet eerst wat anders afmaken ??? :-) of wordt dit deel van de groundstation. live goole maps tracker?

Quick and dirty in app inventor gemaakt.. heb dat ding pas een paar dagen in huis en moet alles nog overzetten / syncen. dacht moet voor het weekend af.. zodoende

droid v2.2

Laatst bewerkt:
houd mij verder ook in , is het nog iets te vroeg voor ;)

*knutselt verder aan het filmpje over de levensloop van mijn vader met in de mix foto's en filmpjes ,. deze zal ik tentoonstellen op de begrafenis ,met de muziek van procol whiter shade of pale , gaat niemand het droog houden , het maken van de film gaat al gepaard met een nat toetsenbord :(

Mooie accoustics gekozen :cool:

Nijsie gaat zijn oude sport schaatsen weer oppakken.volgend seizoen dus.

gaat van de week nieuwe ijzers kopen. klapschaatsen en een nieuwe outfit.

Jakkes,zijn we nou allemaal hosmo"s a/h worden?
Zwemmen/badminton/atletiek :???:

Hmmmm,het mot maar.

Laatst bewerkt:
Oops :schrik: Phillie heeft het licht gezien :hammer:

Beste Phil,

Leuk dat je mee gaat doen aan Start to Run! Samen met jou gaan er op 12 maart 4000 medelopers van start met dit sportieve landelijke evenement!

Je wordt verwacht op zaterdag 12 maart 2011 om ...... uur op: ............... ............... ................ .................... De training start om ...... uur. Het is handig om een bidon met drinken en een handdoek mee te nemen. Er is niet op alle locaties een kleedgelegenheid aanwezig, houd hier dan ook even rekening mee. Voor vragen gerelateerd aan de exacte locatie kun je contact opnemen met:

Tijden en locatie maar weggehaald... dit ter bescheming dat straks iedereen langs de kant staat te lachen :rolleyes:

Nijsie gaat zijn oude sport schaatsen weer oppakken.volgend seizoen dus.

gaat van de week nieuwe ijzers kopen. klapschaatsen en een nieuwe outfit.

dat is pas een hetero sport ;)

Spijker wat was het probleem ook alweer met de malibu?

wat niet :rolleyes: hij is staart lastig , dus spijker moet er een 750 3s lipo opplakken om in balans te komen .

mijn advies ; servo's zo ver mogelijk naar voren , alsmede de ontvanger en regelaar .
verder zou ik al dat zware multiplex weglaten .

Mooie accoustics gekozen :cool:

ja erg mooi nummer ! was hij ook gek van , vandaar dat ik die er ook in mix.

Oops :schrik: Phillie heeft het licht gezien :hammer:

Beste Phil,

Leuk dat je mee gaat doen aan Start to Run! Samen met jou gaan er op 12 maart 4000 medelopers van start met dit sportieve landelijke evenement!

Je wordt verwacht op zaterdag 12 maart 2011 om ...... uur op: ............... ............... ................ .................... De training start om ...... uur. Het is handig om een bidon met drinken en een handdoek mee te nemen. Er is niet op alle locaties een kleedgelegenheid aanwezig, houd hier dan ook even rekening mee. Voor vragen gerelateerd aan de exacte locatie kun je contact opnemen met:

Tijden en locatie maar weggehaald... dit ter bescheming dat straks iedereen langs de kant staat te lachen :rolleyes:

oh ,en laat ze ook een defibrillator meenemen , is heels niet gezond ineens hard te gaan rennen :? ;)

Dr.Pils kan wel hard rennen. Zelf gezien toen zijn vrouw met een deegroller achter hem aan kwam omdat hij rond 18:00 thuis zou zijn van een dagje geocachen maar uiteindelijk pas rond middernacht thuis kwam (ik was bijrijder/navigator maar daardoor waren we niet laat thuis). ;)

Spijker wat was het probleem ook alweer met de malibu?

Plaatsing van de servo's klopt niet. Die moeten meer naar voren toe.
En de motor die ze opgeven is zwaarder dan de standaard torretjes die we in onze indoor kistjes hebben. Dus er moet meer gewicht naar voren toe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back