Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tdadaaaaa

GGD Kennemerland: 'Uit voorzorg ramen en deuren gesloten houden' #Diergaarde #Amsterdam

En later zeggen ze dat er niets gevaarlijks door de lucht is heen gegeaan :-)

Tdadaaaaa

GGD Kennemerland: 'Uit voorzorg ramen en deuren gesloten houden' #Diergaarde #Amsterdam

En later zeggen ze dat er niets gevaarlijks door de lucht is heen gegeaan :-)

yep , ik reed er recht op af met mijn motor , ter hoogte van waar ronald werkt , ht3 zeg maar , even gestopt en gekeken , ik zag de vlammen eraf slaan :cool:
ik kon helaas niet verder rijden , want de rook daalde verderop neer ,en had geen zin om er door heen te rijden met de motor .

Gaan we nog op HT vliegen? :banana:

zie ht in de schaduw :wink:

m1fzxowa6f5r_700.jpg

spitfire

Ook maar ff een spitje bouwen naar zware onderhandelingen met de verkoper van deze bouwdoos van Top-Flight :p:p:p
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja Spijker, nog vele jaren. Net nog in Hoevelaken geweest en Nijkerkerveen. Even een stelling gekocht voor in de garage.

Feli Andre, fly fly wilde hem uiteindelijk toch nog kwijt ;)

Nu snel bouwen.

Ben nu een week pijnstillervrij en alle scherpe kantjes zijn weer volledig aanwezig.

Mij benieuwen morgen, ga aan het begin van de middag naar het ziekenhuis voor een pijnblokkade in mijn rug ... jeuj ...

Ik zie er gelukkig ook helemáál niet tegenop ofzo ...:rolleyes:

Ben nu een week pijnstillervrij en alle scherpe kantjes zijn weer volledig aanwezig.

Mij benieuwen morgen, ga aan het begin van de middag naar het ziekenhuis voor een pijnblokkade in mijn rug ... jeuj ...

Ik zie er gelukkig ook helemáál niet tegenop ofzo ...:rolleyes:

Sterkte Bym en heel veel succes, dat het maar gelijk mag slagen :yes:

Thanks mannen.
Hoop dat ik maandag weer ga werken, mag me zo onderhand wel weer opnieuw voor gaan stellen :mrgreen:

Ik weet de juiste spot anders nog wel te vinden hoor Mike ;)

Succes.

Kom je om half twee ook ff naar het ZMC dan, dan mag je het aan komen wijzen ja hahaha.
Wat een porretje van niks was dat toen, maar tot diep in de puntjes van mijn tenen en kruin merkte ik de pijn, en jij had zoiets van eeuuhhhhh, wat deed ik :confused: ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back