Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 uur F5én gaat

filmpje is klaar , alleen nog even afbakken bij Youtube ;)

1ste midair v/h seizoen in da box :p

hoe laat is morgen inddoor egmondia ?

ik kom even kijken met mijn zus een floor , even de kantine bezoeken mits open .

neem misschien een vlieger mee , weet ik nog niet .

Ik neem mee...

Disc (met veel leds)
Malibu (zonder leds)
Edge 540 (zonder led) ;)

En de nodige accu's natuurlijk

Tot morgen!

@3DFris: Nog extra transport nodig? Of handjes bij de opbouw?

Jasper overnacht bij de hal... transport zal wel niet nodig zijn :rolling:

jaspersleurhut.jpg

Hahahaha :rolling:

Uit het Noord-Hollands Archief: Zweefvliegen in de duinen bij Wijk aan Zee ergens rond 1930.

Laatst bewerkt door een moderator:
Phil hij is leuk.

Transport is volgens mij niet nodig. Heb alles klaar staan. Licht heb ik opgehaald. Wordt lachen morgen.
Opbouw begint om 12:30. Hulp altijd altijd welkom Sleur.
Ben alleen nog even aan het kijken voor een tafel voor het DJ spul. Denk dat Onno daar wel wat voor heeft. Anders even uit een kantoor halen.

Disco vliegen begint om 13:00. Eerder wordt er niet gevlogen.

Kantine is open. Alles verkrijgbaar. Onno zorgt daar voor. Hapjes drankjes geen probleem. Ik zeg complete catering.

Kantine is open. Alles verkrijgbaar. Onno zorgt daar voor. Hapjes drankjes geen probleem. Ik zeg complete catering.

mooi !! hoef ik geen vliegers mee te nemen , heb aan de kantine mijn handen vol :p

hier da movie ! niet geschikt voor braafkezen , heb al een hoop moet knippen om de gedoogde versie te krijgen :???: ;)

in het begin is het braafjes , daarna mooie samenvlieg acties , daarna iets wat een keer gebeuren moest :eek: :p.....

samengevat , airbattle , pilonracer , nickos & funjet

kan niet wachten op volgend weekend !

mooi !! hoef ik geen vliegers mee te nemen , heb aan de kantine mijn handen vol :p

hier da movie ! niet geschikt voor braafkezen , heb al een hoop moet knippen om de gedoogde versie te krijgen :???: ;)

in het begin is het braafjes , daarna mooie samenvlieg acties , daarna iets wat een keer gebeuren moest :eek: :p.....

samengevat , airbattle , pilonracer , nickos & funjet

kan niet wachten op volgend weekend !

@Junkie @ 1:00 ...., nee de aarde draait ...... :mrgreen:

Mooie redding Junkie :thumbsup: Je zag de vliegtuigen van het publiek weg draaien, toen een mid-air, toen wel richting de mensen maar gelukkig 2 experts aan de sticks dus nice save :D Kan iedereen overkomen denk ik.

Zo jammer he.:(
Kan niet zeggen dat het een mooie redding was.
Ik zeg: Je hebt weer mazzel dat je niet iemand voor z'n kanes vliegt.
Echt domme spelletjes. Een mid-air kan gebeuren, maar dit was er om vragen.
Dan is het toch wel even anders.

Ook weer laag over de dijk.................. jammer hoor.

Laatst bewerkt:
wat is er nou weer aan de hand? Laat de mensen nou is plezier hebben mensen. Er is niets aan de hand!!!! Ze hebben netjes gevlogen. klaar!

*niets zegt maar anderen gaan dat zeker doen n.a.v. het veldreglement*

cops van da field :rolleyes: :wink:

wat was er fout dan , behalve een midair ? , zijn al genoeg midairs geweest .

straks krijgen we een samenscholing verbod , of we moeten om beurten minuten gaan vliegen , vinden de toppers vast een goed idee ;)

zelfs phils van het bestuur vond dat er goed gereageerd werd op de midair .

zelfs al had ik geen redding poging gedaan ,was hij ver achter het hek neer gestort

Inderdaad Junkie. Jullie vlogen goed. Hoog over de dijk, bochten van publiek af etc.....

En alleen een hele goede piloot kan zo'n redding maken. Geld ook voor Ragger uiteraard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back