Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Patrick wat wil je daarmee zeggen? Dat wij alleen maar goed genoeg zijn om slap mee te ouwehoeren, en je niets kunnen leren?:confused:

:D;)

Nog een vraagje voor de netwerkmannen onder ons.

Op het werk hebben wij een modem/router, de modem is ook draadloos. De modem staat bij de server en is te ver van het kantoor af voor een goed draadloos bereik. Ik wil natuurlijk lekker op mijn telefoon kunnen wi-fi'en in de pauze maar helaas is er dus geen signaal.
Is dit simpel op te lossen zonder de huidige modem te moeten verhuizen... dat is namelijk echt not-done :cry:

Qua netwerkzooi ben ik echt een leek :yes:

Gewoon een repeater gebruiken. Even de SSID invullen en sleuteltjes te weten komen ;)

Vandaag wat spulletjes verkocht. Alu diff, 4 velgen met banden van de Monster Truck, 4 velgen met banden van de FG Baja en de motor van de Baja gaat deze week ook weg. Volgende week de Hydrofaom weg, begint lekker op te ruimen.

Gewoon een repeater gebruiken. Even de SSID invullen en sleuteltjes te weten komen ;)

Vandaag wat spulletjes verkocht. Alu diff, 4 velgen met banden van de Monster Truck, 4 velgen met banden van de FG Baja en de motor van de Baja gaat deze week ook weg. Volgende week de Hydrofaom weg, begint lekker op te ruimen.

Vrouw weg! (is in tegenwoordig)

Voor jou niet, dat weten we nu wel. Voor mensen met een beetje fatsoen wel. :teacher: ;)

Nou, zal niet eerder dan oktober worden Multiplex kennende. Die gaan eerst alle beurzen af en als dan ook de andere kant van de wereld is geweest, wordt de productie pas gestart. :evil: Dat ging zo met de Xeno, Blizzard, FunJet Ultra, Twister II (wit), FunCub, die flubbercopter etc.

we zien het wel , ik heb geen haast , ik hoor wel van rob wanneer die binnen is , hij gaat ze bestellen .

@ junkie die dogfighter wil ik ook:D maarja, zal ie dit jaar nog uitkomen???

zie tekst sleur , afwachten maar ;)

Vrouw weg! (is in tegenwoordig)

nee , laat ze maar blijven , ik heb meer hobby's :p

*slapen gaat *

Scheelt volgens mij behoorlijk in de kosten :D
Niets mis mee toch? Ze zijn lekker buiten, zien nog eens wat van de wereld, ontmoeten veel mensen en het levert geld op. In combinatie met veelwijverij moet dat heel lucratief zijn. :yes:

*opzetten van sekte opgeeft* :bye:

*met vrouw praten gaat* :? :mrgreen:

Toch wel blij dat wij geen asvalt baantje hebben (nog)..

zie 1:05 voor impact!

Laatst bewerkt door een moderator:
Goedenavond heren:D

De meesten zullen me al gezien of gesproken hebben maar bij deze probeer ik me juist in dit draadje alsnog even voor te stellen ivm dit veelbezochte draadje.
Ik ben Patrick en kom uit purmerend(zoon van frank) en ga morgenavond even langs ACH om de inschrijfformulieren te regelen.
Zoiezo iedereen bedankt voor zijn intresse en tips want de sfeer bij jullie zit wel goed heb ik gemerkt8-)
Had een aantal kleine filmpjes gemaakt gisteren maar geen programma bij de hand om ze netjes te knippen-plakken.
Mocht iemand ze nog willen bekijken heb ik hier een link.
[URL="
- 00001[/URL]
Voor sommigen waarschijnlijk tot morgenavond of zondag op het veld:D

GR patrick

freijn junior, welkom. groetjes Nijsie junior:P

Laatst bewerkt door een moderator:
Toch wel blij dat wij geen asvalt baantje hebben (nog)..

zie 1:05 voor impact!
Het enige verschil is dat je op ons veld meer deep impact hebt. Je motor moet je bij ons letterlijk uit de klei trekken. ;)

*overleg met vrouw staakt* :sleepy:

*gaat solliciteren als stand-up comedian* :hammer:

Nieuw heli'tje.....

Logo 700, wat dus een trex 800 size is.... 800mm bladen dus 2x80cm= 160cm+ 15cm. rotorkop= een rotordisc van 175cm. Krap 2 meter !!!!!! Gebruikt 12 of 14S packs.

Logo_XXTREME.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back