marcelsiggery
Forum veteraan
Mogguh allen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mogguh allen![]()
En op tijd wakker, kun je van die nachtwaker niet zeggen. :? Ik ga ook maar steun trekken. Lekker met je luie flikker tot ver in de ochtend in je bed blijven liggen, de halve nacht doorhalen, vliegen als je zin hebt, beetje neuspeuteren...Nah was niet nodig maar toch bedankt
Was al vrij vroeg gaan slapen![]()
Jammer....
Je Had ook Junkie Spielberg Productions moeten vragen om te filmen![]()
Goedemorgen iedereen.
Hoe is het met je vader gegaan?
En op tijd wakker, kun je van die nachtwaker niet zeggen. :? Ik ga ook maar steun trekken. Lekker met je luie flikker tot ver in de ochtend in je bed blijven liggen, de halve nacht doorhalen, vliegen als je zin hebt, beetje neuspeuteren...
*gewoon weer werken gaat*![]()
c:
![]()
Verveelt snel hoor Sleur ;-)
Yep, na een halve dag wordt ik al gek. Teveel te doen en je krijgt nergens meer zin in (tenzij iets gepland zoals op opgenomen vrije dagen). Voordeel is dat mijn werk zeker mijn hobby is. Een goed betaalde hobby is nooit verkeerd. 8)Verveelt snel hoor Sleur ;-)
Wens je vader veel sterkte toe en laten we hopen dat de uitslag over twee weken goed is![]()
Yep, na een halve dag wordt ik al gek. Teveel te doen en je krijgt nergens meer zin in (tenzij iets gepland zoals op opgenomen vrije dagen). Voordeel is dat mijn werk zeker mijn hobby is. Een goed betaalde hobby is nooit verkeerd. 8)
Mogeuhh.....
Vandaag een daggie vrij. Heb 3 afspraken met makelaars die langs gaan komen. Boel moet toch de verkoop in. Vandaag ook even op onderzoek naar een nieuw onderkomen. Even kijken wat er te krijgen is in deze markt.
Ohh FPV Quadcopter is ook af. Deze moet vandaag ook even getest worden natuurlijk.
Mogeuhh.....
Vandaag een daggie vrij. Heb 3 afspraken met makelaars die langs gaan komen. Boel moet toch de verkoop in. Vandaag ook even op onderzoek naar een nieuw onderkomen. Even kijken wat er te krijgen is in deze markt.
Ohh FPV Quadcopter is ook af. Deze moet vandaag ook even getest worden natuurlijk.
En op tijd wakker
Ik kreeg al een melding dat je een nieuw filmpje gepotst had, abo's in JijPijpt werken best goed.Filmpje van gistermiddag, nu zonder achtergrondmuziek.
Tis best waardeloos, moet je een nieuwe hobby zoeken. De laatste keuze werd een duur avontuur.Dat is toch ieders droom, van je hobby je werk kunnen maken![]()
Gelijk op en van stok met het werkende volk hier, wekker gaat toch al dus doe wel mee met dat ritme, heb ik tenminste nog een beeeetje een ritme![]()
Mogeuhh.....
(zo, dan ben je gelijk goed fout wakker en loopt de rest van de dag met dak k**-deuntje)![]()
Tijd heb je niet, tijd maak je (soms).@Sleur
Filmpje van gistermiddag, nu zonder achtergrondmuziek.
Net ff lekker wezen FPV vliegen...alles getest, checked en ik ben er klaar voor... love it.
En niet even bellen he![]()