junkie rc
Forum veteraan
De accipiter ligt op de operatie tafel efkes een dikke brommer erop freubellen.
goed bezig , je hebt dus genoeg te vliegen dit weekend

*nog ff uurtje gamen gaat *
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De accipiter ligt op de operatie tafel efkes een dikke brommer erop freubellen.
Yep ,ik is weer helegaar blijtgoed bezig , je hebt dus genoeg te vliegen dit weekend
*nog ff uurtje gamen gaat *
Mmmm, ik voel een uitdaging aankomenNou nog een goeie metal mix dan is ik helemaal happy.
Yep ,ik is weer helegaar blijt
Elke week een beetje anders: 80's, 90's, R&B, Motown, Metal, Dance. Goed bezig.Nou nog een goeie metal mix dan is ik helemaal happy.
Ik krijg een koper voor mijn hardtop vrijdag dus ben daar al druk mee ....
wel een leuke kist , dat dan weer wel
dat proberen wij natuurlijk ten aller tijden te voorkomen .
misschien vrijdag middag even speedjetteren , maar zit wel erug druk met werk , uit ellende en om iedereen tevreden te houden met 3 klussen tegelijk bezig :???: , ik heb nog nooit zo'n volle agenda gehad .
komt doordat ik er 2 aannemers bij heb en nog die vastgoed meneer , en daarnaast nog een berg particulieren , dus mag niet klagen .
oeps , junkie heeft net een serieus snel kistje gereserveerd, foei junkie !!
Nope,is best nog wel werk om de boel passend te maken,eerst even alle overtollige lijmresten weggehaald,toen motor uitgemeten,gaten boren inslag moeren aan de binnen kant,maar dan moet eerst de tank eruit.Mmmm, ik voel een uitdaging aankomen
Acepoesiter klaar vriend ?
En bij mij ook nog koffie moet komen drinken
En bij mij nog even langs moet komen ivm wat garantiewerk (klein dingetje is ergens niet helemaal goed gegaan) Voor jou 5 minuten werk, voor mij een stuk meer en minder mooi.
Een os bx1 dat is volgens mij een OS 108 ongeveer 18cc.Wat komt er vor torretje in te zitten Gorb?
zal dimitri wel fout hebben gedaan
maar is no problemo .
om welke kleur gaat het , en heb je die in huis ?
Elke week een beetje anders: 80's, 90's, R&B, Motown, Metal, Dance. Goed bezig.![]()
Lekker muziekje siggy. FF lekker geluisterd tijdens het surfen![]()
Nijssie,
Ja dat kan je gewoon instellen hoor, maar wat wil je precies bereiken.?
Ik zeg, goed plan!