Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft geen haast, als je trek in een bakkie hebt weet je waar ik woon. Neem je die meid even mee, kan die op de trampoline (3mtr doorsnede)

ja , en dan weer naar de 1ste hulp omdat ze precies op die rand valt :???: ;)

En van die spring kussens , ook zo lekker , das vragen om koppie stoot :)

zoooo, ben aardig verrot :???: , maar eenmaal op de klus gaat het wel weer ;)

Werkse allemaal !

ps ; morgen kan het in de middag gaan regenen , dus geen mooi atv weer .
zaterdag/zondag wel mooi weer en weinig wind :p

Laatst bewerkt:
Ook een housemix is onderweg Pieter ;-)
Jij maakt alle mixen toch thuis? ;)

*08:30 en al scherp en alert* :Fade-color

Gebruik Throttle cut, maar zo hard komt die kist toch niet binnen?
Ik kan op mijn zender in vliegtuigmode gewoon throttle curves aanmaken. Schakelaar op "0" is gewoon alles lineair. Schakelaar op "1" en de nulpositie van de stick is al bijv. 10% gas voor het eerste stukje (1/7 stick travel, curves gaan op mijn DSX9 in 7 stappen).

Als je de rem op de regelaar activeert, zal de prop stoppen met draaien als je gas helemaal dicht is als de schakelaar op de zender in de "0" stand staat en dus remt de propellor. Als de schakelaar actief is, voorkom je dat bij gas dicht (stick op de zender) de propellor stopt met draaien. Eigenlijk zoals we ook bij de indoor vliegers hebben. :yes:

Zo hier ook weer een bericht van de half levende. Dinsdagavond, na terugkeer van de club (en nee geen vlammetje gegeten ofzo) zo ziek als een hond geworden. Gisteren lag ik voor dood in mijn bedje. Van 1:00 tot 15:45 uur aan één stuk geslapen 8O. Vandaag wel weer op tijd uit mijn bedje, ben nu weer aardig terug in het land van de levenden :yes:

@ Sleur: Ik weet niet of het zaterdag wat wordt voor mij, morgen laat ik het wel weten :yes:

@ Sleur: Ik weet niet of het zaterdag wat wordt voor mij, morgen laat ik het wel weten :yes:
Het is toch nooit wat geworden met ons? Carrière hebben we niet gemaakt (althans, de Quote 500 nooit gehaald). Dus op voorhand zijn we kansloos. Je gaat gewoon heen. :teacher: :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back