Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heeft geen haast, als je trek in een bakkie hebt weet je waar ik woon. Neem je die meid even mee, kan die op de trampoline (3mtr doorsnede)
Ook house?![]()
Eerste helft van mix 2 heb ik klaar, morgen de andere helft .Ik wil voor ieder weekend een mix van een uur maken![]()
wil bereiken zodra ik een schakelaar omzet, dat me motor begint te draaien, als ik wil landen dat ie afremt met me proppellor.
Gebruik Throttle cut, maar zo hard komt die kist toch niet binnen?
Is wel een eigenschap die je schijnt te moet kunnen beheersen, autorotate ....
Kun je ook maar een keer proberen met landen dus best spannend
Goeiemorgen all!
Jij maakt alle mixen toch thuis?Ook een housemix is onderweg Pieter ;-)
Ik kan op mijn zender in vliegtuigmode gewoon throttle curves aanmaken. Schakelaar op "0" is gewoon alles lineair. Schakelaar op "1" en de nulpositie van de stick is al bijv. 10% gas voor het eerste stukje (1/7 stick travel, curves gaan op mijn DSX9 in 7 stappen).Gebruik Throttle cut, maar zo hard komt die kist toch niet binnen?
Je eerste aan het downloaden is...goedenmorgen all
Voor de FPV'ers onder ons. Binnenkort de AUV hacken...c:
En als je je enorm verveelt dan neem je wat HK servootjes, een microcontroller, een iPad en een gamecontroller.
alles is te leren toch
![]()
Precies
Beter eerst leren en dan in praktijk beoefenen
Iemand nog een autoradio met cd speler hebben?
Anders gaat die in het kliko-archief .....
Precies
Beter eerst leren en dan in praktijk beoefenen
Iemand nog een autoradio met cd speler hebben?
Anders gaat die in het kliko-archief .....
Bym; doe die radio maar naar mij, kan idd in mijn starterkist![]()
Voor jou 35€![]()
Het is toch nooit wat geworden met ons? Carrière hebben we niet gemaakt (althans, de Quote 500 nooit gehaald). Dus op voorhand zijn we kansloos. Je gaat gewoon heen. :teacher:@ Sleur: Ik weet niet of het zaterdag wat wordt voor mij, morgen laat ik het wel weten![]()