Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Junkie,

Je pa heeft inderdaad een supermooie dag uitgekozen.
Ik heb respect voor je open manier van er over "praten" in dit draadje.:thumbsup:

Zelf had ik het er 9 jaar terug ook erg moeilijk mee (zelfde situatie/zelfde ziekte), maar was blij voor mijn Pa dat hij niet meer hoefde te lijden.

Maar de dood " op bestelling" blijft een lastige situatie voor de nabestaanden.
Voor de patiënt is het beste wat je kunt bedenken.

Veel sterkte toegewenst de komende periode! Hou je haaks,Marcel.
(Pb gestuurd)

@Junkie,

Je pa heeft inderdaad een supermooie dag uitgekozen.
Ik heb respect voor je open manier van er over "praten" in dit draadje.:thumbsup:

Zelf had ik het er 9 jaar terug ook erg moeilijk mee (zelfde situatie/zelfde ziekte), maar was blij voor mijn Pa dat hij niet meer hoefde te lijden.

Maar de dood " op bestelling" blijft een lastige situatie voor de nabestaanden.
Voor de patiënt is het beste wat je kunt bedenken.

Veel sterkte toegewenst de komende periode! Hou je haaks,Marcel.
(Pb gestuurd)

yep , dit op dit draadje worden leuke en niet leuke dingen besproken , als ik iets leuk vind zeg ik dat , en als het niet leuk is ook .

ik had je pb gelezen , thanx :wink:

Ik beaam wat Bart zegt, Je gaat er ogenchijnlijk goed mee om. Houden zo, en proberen te genieten van elke dag, zoals we dat allemaal zouden moeten doen. Veel sterkte Junkie;)

Hallo allemaal, ik volg het draadje ook nog steeds

junkie veel sterkte gewenst, denk eraan dat jij tenminste nog normaal afscheid hebt kunnen nemen van je vader.

Velen onder ons hebben soms niet eens de kans gehad. waaronder ik.

Maar het slijt met de loop der jaren, alleen vergeten doe je het nooit.

kevertje.:???:

Junkie, sterkte man. En je weet het, schrijf het lekker van je af (ook al leest de rest van de wereld mee). Wat je opschrijft hoef je niet te onthouden zeg ik altijd.

En het blijft toch geweldig, zo maakt iedereen elkaar uit voor rotte vis en zo staat iedereen achter je. :thumbsup:

HOOGTIJ TUIG HEERSCHT!!!! :worship:

Van hieruit ook sterkte gewenst Marcel, gecondoleert.

Was voor mij ook een zwarte dag, mijn lievelings kattekind heb ik vanmiddag bij het crematorium eigenhandig in de oven gelegd ....
Ook een hele rare gewaarwording, want het is stil in huis ...
Ondanks dat er nog drie katten over zijn.

Bovenstaande staat niet in vergelijk met je vader verliezen maar goed, ook dat heb ik kortgeleden nog meegemaakt dus ik weet enigsinds wat je meemaakt gozer.
En wat van je afschrijven betreft, dat doe ik al heel lang hierzo ;)

@ Junkie:

je hebt mij er, zonder dat je het wist, ook mee geholpen door je ervaringen tijdens het ziek zijn en het overlijden van je vader, hier in dit draadje te vermelden.

Eigenlijk beleefde ik, dat wat ik toen meemaakte, weer opnieuw en heb er regelmatig met mijn moeder over gesproken.
Op die manier heb ik de verdrietige situatie,want dat is het, toch een nog beter plekje kunnen geven.

Nogmaals: respect voor je openhartigheid! ;)

@BYM

...tjeemig, :(
Ja,ook van een huisdier kun je zielsveel houden.
Als zo'n maatje dan sterft,doet dat ook gruwelijk veel pijn en verdriet.
(daarom heb ik ook geen huisdieren meer)

Ook sterkte toegewenst Mike!

Laatst bewerkt:
@ junkie
weet niet hoe t voelt maar kan het me zo indenken
sterkte gewenst

@ bym jij ook sterkt weet helaas wel hoe dat voelt

@ Junkie: Gecondoleerd, veel sterkte met het grote verlies :cry: Maar let er wel op, als je nu op het veld staat te vliegen zal je vader vanaf nu altijd meekijken (met alles wat je nu doet).

@ BYM: Jij ook gecondoleerd :cry:

Junkie gecondoleerd met het verlies van je vader. Heb dit oktober 2006 mee gemaakt met mijn moeder. Wat je beschreef was ook mijn ervaring. Vooral dat je het leven ziet verdwijnen uit het lichaam is heel vreemd om mee te maken.

Sterkte voor de komende periode.

Ik beaam wat Bart zegt, Je gaat er ogenchijnlijk goed mee om. Houden zo, en proberen te genieten van elke dag, zoals we dat allemaal zouden moeten doen. Veel sterkte Junkie;)

@ iedereen : thanx !

en van elke dag genieten hoop ik weer te gaan ervaren , want dat is het laatste jaar minder voorgekomen . ( al lijk ik heel vrolijk op het veld ,maar ondertussen ... )

je word er wel bang van , vooral van die rotziekte , kan zomaar voorbij zijn .

lekker onbezorgd wakker worden zou ook wel weer eens leuk zijn :???:

Jeetje Marcel, wat een narigheid. Fijn dat het allemaal vredig verlopen is. Succes met het verwerken van het verlies.

Mike; jij ook sterkte met het verwerken van jouw verlies. Ik moet er niet aan denken dat ik mijn vader moet verliezen en mijn katjes. :(

Sterke all!

Junkie gecondoleerd met het verlies van je vader. Heb dit oktober 2006 mee gemaakt met mijn moeder. Wat je beschreef was ook mijn ervaring. Vooral dat je het leven ziet verdwijnen uit het lichaam is heel vreemd om mee te maken.

Sterkte voor de komende periode.

thanx ,

en toch vond ik het meevallen , een snelle pijnloze vredige dood

en ja , als het hart stopt ,de bloedsomloop stopt, veranderd vrij snel de kleur , maar toen ik later nog een keer naar hem toe ging , leek het net of hij sliep ,en was hij nog steeds warm .

maar brrr , ik hou er over op , voor jullie ook niet prettig om allemaal te horen .

begrafenis word maandag , dus ik kom zaterdag wel even voor de afleiding naar het veld voor leuke dingen .

maar brrr , ik hou er over op , voor jullie ook niet prettig om allemaal te horen .

Geeft niet hoor gozer dat idee heb ik ook wel eens zo van pfffff ze zullen wel over me denken ....

Maarja dat doen ze toch al dus boeier, gewoon spuien als jij je daar beter bij voelt!

@Junkie, gecondoleerd gozer.

En zo heeft iedereen een levensverhaal, voor jullie stond het leven even stil tegenover een hele hoop mensen die eindelijk van een mooie zonnige dag aan het genieten waren.
Wanneer je je verlies niet deelt zal niemand in de gaten hebben dat het zonnetje niet voor iedereen schijnt.
Uiteindelijk zal ie voor jullie ook weer schijnen, en denk dan zo, dat je vader aan de weer-knoppen aan het draaien is....
Sterkte voor jullie familie !

Nickos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back