Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Junkie, gecondoleerd gozer.

En zo heeft iedereen een levensverhaal, voor jullie stond het leven even stil tegenover een hele hoop mensen die eindelijk van een mooie zonnige dag aan het genieten waren.
Wanneer je je verlies niet deelt zal niemand in de gaten hebben dat het zonnetje niet voor iedereen schijnt.
Uiteindelijk zal ie voor jullie ook weer schijnen, en denk dan zo, dat je vader aan de weer-knoppen aan het draaien is....
Sterkte voor jullie familie !

Nickos

dankje ;)

en ondanks alles hebben we toch van het zonnetje genoten .

we hebben daarna lekker een stuk over de zaanse schans gelopen , even uitwaaien en koppie legen .

Geeft niet hoor gozer dat idee heb ik ook wel eens zo van pfffff ze zullen wel over me denken ....

Maarja dat doen ze toch al dus boeier, gewoon spuien als jij je daar beter bij voelt!

precies ;)

*bedje opzoeken gaat *

Junkie heel veel sterke,het verwerken kan nu beginnen.
Ik hoop alleen dat je begrip heb voor je vader hoe hard het ook is.
Het zal slijten ,vergeten echter nooit.Hou je vader in ere en denk vaak aan hem.

@BYM

...tjeemig, :(
Ja,ook van een huisdier kun je zielsveel houden.
Als zo'n maatje dan sterft,doet dat ook gruwelijk veel pijn en verdriet.
(daarom heb ik ook geen huisdieren meer)

Ook sterkte toegewenst Mike!

Jup, 16 jaar, geboren zien worden, nog tijdens het schoonmaken door mama al in mijn handen genomen, en nooit meer bij me weggeweest ....
Behalve nu dan plotseling, net als Vinni z'n trouwe viervoeter zo ineens ziek en weg :(

Thanks for the support :).

@ bym jij ook sterkt weet helaas wel hoe dat voelt

Ja jij ook bedankt man, jij al een beetje de klap te boven, je zit in exact dezelfde situatie, ene dag mankeert ie niks en de volgende dag poef voorbij :cry:

Thanks.

@ BYM: Jij ook gecondoleerd :cry:

Thanks goos :)

Mike; jij ook sterkte met het verwerken van jouw verlies. Ik moet er niet aan denken dat ik mijn vader moet verliezen en mijn katjes. :(

Sterke all!

Daar begon mijn ziektewet mee vorig jaar.
Thanks you too.

:offtopic:
Was gezelli op de club. Heerlijk nachtvliegweer met de Diksk maar zoals vaker op dinsdag nog wat nachtwerken en ook niet echt zin aan. Wel lekker met een beetje mist en maanlicht. :yes: Andere keer maar weer, de MiniNag moet maar weer snel op orde gemaakt worden. 8)

Sleur, ik ga deze week spulletjes bestellen voor een piepvlieger of 2 in de nacht :) Eerst nog maar is bekijken wat het mooiste is om nacht mee te vliegen.

Sleur, ik ga deze week spulletjes bestellen voor een piepvlieger of 2 in de nacht :) Eerst nog maar is bekijken wat het mooiste is om nacht mee te vliegen.
Nachtvliegen is nagenoeg altijd als het windstil is. Een Disc volstaat dan, zeker als je hem van 6mm Depron maakt. En anders nachtbladen op de 600. :yes: 8)

nachtbladen voor de 600 maak ik zelf van de huidige bladen. Ik heb binnenkort edge bladen.:) Disc is leuk maar heb liever iets dat mooi vliegt.

Ik ben dringend op zoek naar een betere videokaart voor mijn mamie's pc'tje. Ze heb er nu een Ge-force 2 in en moet wat beters hebben. Het is AGP. wie o wie heb nog wat liggen??

Jup, 16 jaar, geboren zien worden, nog tijdens het schoonmaken door mama al in mijn handen genomen, en nooit meer bij me weggeweest ....
Behalve nu dan plotseling, net als Vinni z'n trouwe viervoeter zo ineens ziek en weg :(

Thanks for the support :).

Ja jij ook bedankt man, jij al een beetje de klap te boven, je zit in exact dezelfde situatie, ene dag mankeert ie niks en de volgende dag poef voorbij :cry:

Thanks.

Thanks goos :)

Daar begon mijn ziektewet mee vorig jaar.
Thanks you too.

tja mis hem elke dag
en bezef dat hij wel heel vaak bij me was
t zijn de klein dingen die je doen herinderen
maar goed het was beter voor hem

en nog een voordeel als je op dinsdag komt
dan vlieg je meer in t weekend omdat alles al op dinsdag is besproken
Heeeeeeel scherp. ;) :yes: Hoeft Siggy niet overdag zijn vlieguren in te halen. :rolling: Kan-ie een nieuwe mix maken, nu moet ik het weer doen met de nieuwe Dance Department Podcast vanmiddag. :D

Heeeeeeel scherp. ;) :yes: Hoeft Siggy niet overdag zijn vlieguren in te halen. :rolling: Kan-ie een nieuwe mix maken, nu moet ik het weer doen met de nieuwe Dance Department Podcast vanmiddag. :D

Heb dat mixmeister progje nog even gedownload en getest. Daar is echt geen klap aan. Het is ongelovelijk, maar dat progje mixed alles automatisch. Zal t.z.t. ook even wat in elkaar freubelen. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back