Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziezo.. vloer is redelijk netjes nu..

Werkbank nog even doen en dan de Liporacer op de werkbank.. Dit zomertje maar even flink speedvliegen.. :)

@Nickos,

Als jij om 10:00 naar het veld gaat wil je dan je videobril even meenemen. Het liefst met een tulp aansluiting. Misschien zit dat er standaard wel aan.
Kom ik ook even langs om wat te testen.

Gr. Jasper

@Nickos,

Als jij om 10:00 naar het veld gaat wil je dan je videobril even meenemen. Het liefst met een tulp aansluiting. Misschien zit dat er standaard wel aan.
Kom ik ook even langs om wat te testen.

Gr. Jasper

hi Jasper,

Mijn video bril vandaag terug gestuurd naar china. ik kreeg alles in het rood te zien... en das niet goed. gevalletje garantie...
Komt weer lekker uit zo vlak voor het seizoen...

Wel morgen om 10:00 op t veld, dat dan weer wel, tot morgen.

hi Jasper,

Mijn video bril vandaag terug gestuurd naar china. ik kreeg alles in het rood te zien... en das niet goed. gevalletje garantie...
Komt weer lekker uit zo vlak voor het seizoen...

Wel morgen om 10:00 op t veld, dat dan weer wel, tot morgen.

Jammer, nou ja de test kan even goed doorgaan hoor. Ik kom wel even langs in de ochtend.

Peeps.. een roze stinger is besteld. De groene liporacer gaat straks op de werkbank..

Spijkertje gaat zijn nest in.. truzzzzzzte!

Ook Moguhh allemaal,

Nou ik weet niet of het funjetten gaat lukken om 10:00. Als ik uit het raam kijk zie ik mijn overburen niet eens.
Wat een mist. FF afwachten dus.

Ook Moguhh allemaal,

Nou ik weet niet of het funjetten gaat lukken om 10:00. Als ik uit het raam kijk zie ik mijn overburen niet eens.

Ook goedemorgen met zn allen,

Je vergeet te melden wie nu blijer is :rolleyes:
Jij of je overburen :???: :wink:

Is wel een klein wereldje..

PS, als je het eerder gemeld had, of op "werkende" mensen tijden gaat vliegen had ik nog wel een bril gehad :cool: 10.00 is voor mij een no go. :nooo:

Ook goedemorgen met zn allen,

Je vergeet te melden wie nu blijer is :rolleyes:
Jij of je overburen :???: :wink:

Is wel een klein wereldje..

PS, als je het eerder gemeld had, of op "werkende" mensen tijden gaat vliegen had ik nog wel een bril gehad :cool: 10.00 is voor mij een no go. :nooo:

Die eerste reactie had ik al verwacht toen ik het schreef.
:D:D:D

Goed idee. Jij hebt natuurlijk ook een videobril. Hou ik even in gedachten.

Ik heb de afzuiger even aan gezet en zie daar. De mist is weg. Ben om 10:30 FF op het veld. Testje FPV.
Gisteravond de laatste filters gemaakt en nu een strak plaatje. Ik zeg vliegen met die Wiiqaud. :banana:

Die mistigheid was snel verdwenen. :yes: Nu stralend mooi weer, uiteraard. :evil:

Tsja, al die WW'ers en vrijgezellen verzieken het voor ons. Echt vrolijker word je niet van dergelijke berichten. :? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back